vytisknout velikost písma McLaren 570S Coupé: Najlacnejší model dá stovku za 3,2 s

McLaren 570S Coupé: Najlacnejší model dá stovku za 3,2 s
Zoznam kapitol
  1. McLaren 570S Coupé
  2. Fotogaléria: McLaren 570S Coupé

Aj automobilka McLaren má svoj základný vstupný model, ktorý bude hrať rolu "cena od...", avšak v tomto prípade sa nejedná o nejaký dýchavičný trojvalec s chudobnou výbavou. V skutočnosti je to plnohodnotný superšport schopný zrýchliť z 0 na 200 km/h rýchlejšie ako legendárne Porsche Carrera GT.

13864357392014299211.jpg17016178981799074284.jpg7475195251197763989.jpgMcLaren 570S Coupé neprináša žiadnu dizajnovú revolúciu. Vnútri čakajte skôr luxusnú a komfortnú výbavu. Toto totiž nie je výhradne okruhový špeciál, ale auto na každý deň

McLaren 570S Coupé je prvý model novej rady Sports Series, ktorá má obsahovať klasické cestné športové modely. Design zodpovedá súčasnému jazyku značky McLaren a pod kapotou by ste našli dvoma turbami preplňovaný osemvalec M838TE s objemom 3,8 l.

V McLarene 570S Coupé je pohonná jednotka naladená na výkon 419 kW (570 k) v 7400 ot./min. a krútiaci moment 600 Nm v 5000 až 6500 ot./min. Prenos výkonu zaisťuje sedemstupňový dvojspojkový automat a zadný elektronicky riadený samosvorný diferenciál.

McLaren 570S Coupé zvládne zrýchliť na stovku za 3,2 sekundy a na 200 km/h už za 9,5 s. Maximálna rýchlosť je 328 km/h. McLaren udáva kombinovanú spotrebu 9,2 litra na 100 km.

Nový model opäť využíva karbónový monokok a aj s pomerne luxusnou výbavou má 570S Coupé hmotnosť len 1313 kg. Automobilka tvrdí, že je to o 150 kg menej ako najbližší súper, ale nešpecifikuje, ktorý. Porsche 911 Turbo? Audi R8?

Zaujímavosťou je, že aj tento základný model dostal karbón-keramické brzdy, ktoré sa ukrývajú za novými odľahčenými kolesami. Pneumatiky Pirelli P Zero Corsa majú vpredu rozmer 225/35 R19, vzadu potom 285/35 R20.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Dlho očakávaný test: Porsche Macan 2.0T

Dlho očakávaný test: Porsche Macan 2.0T

Nájdu sa mnohí, ktorí odošlú Porsche kvôli štvorvalcovému crossoveru kade ľahšie. Faktom ale je, že toto auto svoj predajný zmysel má a funguje veľmi dobre.

včera | Dalibor Žák
Test jazdenky: Volkswagen Golf VII je skvelý, ale dieselu by sme sa vyhli

Test jazdenky: Volkswagen Golf VII

Ak vás moderný Golf VII láka ako ojazdené auto, dobre si rozmyslite, čo chcete.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY