vytisknout velikost písma Mazzanti Evantra na prvom videu: 700 koní v akcii

Talianska spoločnosť Mazzanti Automobili predstavuje sériové prevedenie svojho nového superšportového modelu Evantra.
Mazzanti Evantra na prvom videu: 700 koní v akcii
Zoznam kapitol
  1. Mazzanti Evantra
  2. Fotogaléria

Spoločnosť Faralli & Mazzanti, od roku 2011 premenovaná na Mazzanti Automobili, bola založená v roku 2002 a niesla meno svojich zakladateľov Waltera Faralliho a Luca Mazzantiho. Táto talianska firma sa etablovala predovšetkým ako reštaurátorská dielňa, no zákazníkom ponúka aj v malých sériách stavané vozy vlastnej konštrukcie (napr. Faralli & Mazzanti Vulca). Horúcou novinkou sa teraz stáva model Evantra s uzavretou karosériou.

Mazzanti Evantra vid 16.jpgMazzanti Evantra vid 17.jpgMazzanti Evantra vid 12.jpg
Mazzanti Evantra vid 01.jpgMazzanti Evantra vid 02.jpgMazzanti Evantra vid 03.jpg
Mazzanti Evantra svojim vzhľadom za očekávanými jazdnými výkonmi nezaostáva...

Tento automobil je vo vývoji už od roku 2010 a pôvodne mal byť vybavený pred zadnou nápravou usadeným plochým šesťvalcom 3,5 l s výkonom 403 koní (296 kW) v atmosférickej a 603 koní (444 kW) v preplňované verzii. Teraz značka Mazzanti Automobili predstavuje konečné prevedenie modelu Evantra, ktorý sa nakoniec dočkal zástavby osemvalca 7,0 l s výkonom 701 koní (516 kW) pri 6 600 ot./min. Krútiaci moment vrcholí hodnotou 848 Nm pri 4 500 ot./min.

Na motor nadväzuje šesťstupňová samočinná prevodovka Silatronic a Evantra údajne zrýchľuje z 0 na 100 km/h za 3,2 s a dosiahne rýchlosť cez 350 km/h. Nábeh výroby bol trochu oneskorený, začať sa malo pôvodne už v polovici roka 2012.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY