vytisknout velikost písma Mazzanti Evantra na prvom videu: 700 koní v akcii

Talianska spoločnosť Mazzanti Automobili predstavuje sériové prevedenie svojho nového superšportového modelu Evantra.
Mazzanti Evantra na prvom videu: 700 koní v akcii
Zoznam kapitol
  1. Mazzanti Evantra
  2. Fotogaléria

Spoločnosť Faralli & Mazzanti, od roku 2011 premenovaná na Mazzanti Automobili, bola založená v roku 2002 a niesla meno svojich zakladateľov Waltera Faralliho a Luca Mazzantiho. Táto talianska firma sa etablovala predovšetkým ako reštaurátorská dielňa, no zákazníkom ponúka aj v malých sériách stavané vozy vlastnej konštrukcie (napr. Faralli & Mazzanti Vulca). Horúcou novinkou sa teraz stáva model Evantra s uzavretou karosériou.

Mazzanti Evantra vid 16.jpgMazzanti Evantra vid 17.jpgMazzanti Evantra vid 12.jpg
Mazzanti Evantra vid 01.jpgMazzanti Evantra vid 02.jpgMazzanti Evantra vid 03.jpg
Mazzanti Evantra svojim vzhľadom za očekávanými jazdnými výkonmi nezaostáva...

Tento automobil je vo vývoji už od roku 2010 a pôvodne mal byť vybavený pred zadnou nápravou usadeným plochým šesťvalcom 3,5 l s výkonom 403 koní (296 kW) v atmosférickej a 603 koní (444 kW) v preplňované verzii. Teraz značka Mazzanti Automobili predstavuje konečné prevedenie modelu Evantra, ktorý sa nakoniec dočkal zástavby osemvalca 7,0 l s výkonom 701 koní (516 kW) pri 6 600 ot./min. Krútiaci moment vrcholí hodnotou 848 Nm pri 4 500 ot./min.

Na motor nadväzuje šesťstupňová samočinná prevodovka Silatronic a Evantra údajne zrýchľuje z 0 na 100 km/h za 3,2 s a dosiahne rýchlosť cez 350 km/h. Nábeh výroby bol trochu oneskorený, začať sa malo pôvodne už v polovici roka 2012.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY