vytisknout velikost písma Mazda6 s pohonom všetkých kolies kúpite od 29 tisíc eur

Mazda6 s pohonom všetkých kolies kúpite od 29 tisíc eur

Ak ste to nezaregistrovali, vedzte, že omladenú Mazdu6 teraz môžete mať aj s pohonom všetkých kolies. Má to ale jeden háčik. Musíte si kúpiť kombi s turbodieselom a zaplatiť minimálne 29-tisíc eur. Pohon všetkých kolies rieši elektronicky ovládaná medzinápravová spojka.

Za základnú cenu 29-tisíc dostanete diesel 2,2 l s výkonom 110 kW a výbavu Attraction. Oproti verzii s pohonom iba predných kolies sa jedná o nárast ceny o 2 tisíc eur.

Pohon všetkých kolies je ešte k dispozícii pre silnejší diesel s výkonom 129 kW v kombinácii s automatickou prevodovkou. Mazda ale po vás bude chcieť 34 tisíc eur, pretože v inej výbave ako Revolution TOP túto kombináciu pohonu nedostanete. Štvorkolka vás tak opäť bude stáť o 2 tisíc eur viac.

Pohon všetkých kolies podľa údajov Mazdy o nejakú tú desatinku zhorší zrýchlenie na 100 km/ ha tiež zdvihne spotrebu paliva a emisie CO2. V prípade slabšieho dieselu štvorkolka pridá hmotnosť 94 kg, u silnejšej verzie s automatom potom 104 kg.

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY