vytisknout velikost písma Mazda6 s pohonom všetkých kolies kúpite od 29 tisíc eur

Mazda6 s pohonom všetkých kolies kúpite od 29 tisíc eur

Ak ste to nezaregistrovali, vedzte, že omladenú Mazdu6 teraz môžete mať aj s pohonom všetkých kolies. Má to ale jeden háčik. Musíte si kúpiť kombi s turbodieselom a zaplatiť minimálne 29-tisíc eur. Pohon všetkých kolies rieši elektronicky ovládaná medzinápravová spojka.

Za základnú cenu 29-tisíc dostanete diesel 2,2 l s výkonom 110 kW a výbavu Attraction. Oproti verzii s pohonom iba predných kolies sa jedná o nárast ceny o 2 tisíc eur.

Pohon všetkých kolies je ešte k dispozícii pre silnejší diesel s výkonom 129 kW v kombinácii s automatickou prevodovkou. Mazda ale po vás bude chcieť 34 tisíc eur, pretože v inej výbave ako Revolution TOP túto kombináciu pohonu nedostanete. Štvorkolka vás tak opäť bude stáť o 2 tisíc eur viac.

Pohon všetkých kolies podľa údajov Mazdy o nejakú tú desatinku zhorší zrýchlenie na 100 km/ ha tiež zdvihne spotrebu paliva a emisie CO2. V prípade slabšieho dieselu štvorkolka pridá hmotnosť 94 kg, u silnejšej verzie s automatom potom 104 kg.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY