vytisknout velikost písma Mazda6 s pohonom všetkých kolies kúpite od 29 tisíc eur

Mazda6 s pohonom všetkých kolies kúpite od 29 tisíc eur

Ak ste to nezaregistrovali, vedzte, že omladenú Mazdu6 teraz môžete mať aj s pohonom všetkých kolies. Má to ale jeden háčik. Musíte si kúpiť kombi s turbodieselom a zaplatiť minimálne 29-tisíc eur. Pohon všetkých kolies rieši elektronicky ovládaná medzinápravová spojka.

Za základnú cenu 29-tisíc dostanete diesel 2,2 l s výkonom 110 kW a výbavu Attraction. Oproti verzii s pohonom iba predných kolies sa jedná o nárast ceny o 2 tisíc eur.

Pohon všetkých kolies je ešte k dispozícii pre silnejší diesel s výkonom 129 kW v kombinácii s automatickou prevodovkou. Mazda ale po vás bude chcieť 34 tisíc eur, pretože v inej výbave ako Revolution TOP túto kombináciu pohonu nedostanete. Štvorkolka vás tak opäť bude stáť o 2 tisíc eur viac.

Pohon všetkých kolies podľa údajov Mazdy o nejakú tú desatinku zhorší zrýchlenie na 100 km/ ha tiež zdvihne spotrebu paliva a emisie CO2. V prípade slabšieho dieselu štvorkolka pridá hmotnosť 94 kg, u silnejšej verzie s automatom potom 104 kg.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY