vytisknout velikost písma Mazda6 s pohonom všetkých kolies kúpite od 29 tisíc eur

Mazda6 s pohonom všetkých kolies kúpite od 29 tisíc eur

Ak ste to nezaregistrovali, vedzte, že omladenú Mazdu6 teraz môžete mať aj s pohonom všetkých kolies. Má to ale jeden háčik. Musíte si kúpiť kombi s turbodieselom a zaplatiť minimálne 29-tisíc eur. Pohon všetkých kolies rieši elektronicky ovládaná medzinápravová spojka.

Za základnú cenu 29-tisíc dostanete diesel 2,2 l s výkonom 110 kW a výbavu Attraction. Oproti verzii s pohonom iba predných kolies sa jedná o nárast ceny o 2 tisíc eur.

Pohon všetkých kolies je ešte k dispozícii pre silnejší diesel s výkonom 129 kW v kombinácii s automatickou prevodovkou. Mazda ale po vás bude chcieť 34 tisíc eur, pretože v inej výbave ako Revolution TOP túto kombináciu pohonu nedostanete. Štvorkolka vás tak opäť bude stáť o 2 tisíc eur viac.

Pohon všetkých kolies podľa údajov Mazdy o nejakú tú desatinku zhorší zrýchlenie na 100 km/ ha tiež zdvihne spotrebu paliva a emisie CO2. V prípade slabšieho dieselu štvorkolka pridá hmotnosť 94 kg, u silnejšej verzie s automatom potom 104 kg.

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

včera | Dalibor Žák
BMW X4 xDrive20d vs. Mercedes-Benz GLC Coupé 250d 4Matic: v stopách X6

BMW X4 vs. Mercedes-Benz GLC

Vzhľadom na úspech BMW X6 je vlastne prekvapujúce, ako dlho zostával tento model v pomyselnej kategórii "prémiových SUV so splývajúcou strechou" osamotený. Aj v samom závere roku 2016, keď tento porovnávací test vznikal, boli na trhu len štyri také autá od dvoch značiek: X6, jeho priamy súper (zlé jazyky by mohli povedať "kópia") v podobe Mercedesu GLE Coupé - a menší súrodenci oboch gigantov, BMW X4 a Mercedes-Benz GLC Coupé. Práve tie sme pozvali k dnešnému duelu.

10. 1. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Octavia II je úplne iná liga

Jazdenka Škoda Octavia II

Škoda Octavia je kvalitná a pevná. Ako sme ale napísali v úvode, jej najväčším problémom býva nejasný pôvod mnohých ojazdených áut, obľúbenosť medzi zlodejmi a podvodníkmi a predovšetkým nerealistické očakávania od potenciálnych kupcov.

23. 12. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY