vytisknout velikost písma Mazda6 s pohonom všetkých kolies kúpite od 29 tisíc eur

Mazda6 s pohonom všetkých kolies kúpite od 29 tisíc eur

Ak ste to nezaregistrovali, vedzte, že omladenú Mazdu6 teraz môžete mať aj s pohonom všetkých kolies. Má to ale jeden háčik. Musíte si kúpiť kombi s turbodieselom a zaplatiť minimálne 29-tisíc eur. Pohon všetkých kolies rieši elektronicky ovládaná medzinápravová spojka.

Za základnú cenu 29-tisíc dostanete diesel 2,2 l s výkonom 110 kW a výbavu Attraction. Oproti verzii s pohonom iba predných kolies sa jedná o nárast ceny o 2 tisíc eur.

Pohon všetkých kolies je ešte k dispozícii pre silnejší diesel s výkonom 129 kW v kombinácii s automatickou prevodovkou. Mazda ale po vás bude chcieť 34 tisíc eur, pretože v inej výbave ako Revolution TOP túto kombináciu pohonu nedostanete. Štvorkolka vás tak opäť bude stáť o 2 tisíc eur viac.

Pohon všetkých kolies podľa údajov Mazdy o nejakú tú desatinku zhorší zrýchlenie na 100 km/ ha tiež zdvihne spotrebu paliva a emisie CO2. V prípade slabšieho dieselu štvorkolka pridá hmotnosť 94 kg, u silnejšej verzie s automatom potom 104 kg.

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY