vytisknout velikost písma Mazda vezie do Tokia upravenú MX5, CX-3, rad 6 a ďalších

Mazda vezie do Tokia upravenú MX5, CX-3, rad 6 a ďalších

Ani Mazda nebude chýbať na autosalóne v Tokiu, pričom program tejto značky je celkom zaujímavý. Vidno bude trojicu priostrených verzií sériových modelov, ale aj dvojicu pretekárskych variantov odvodených od Mazdy2 a MX-5.

Športové úpravy dostala trojica Mazda6, CX-3 a MX-5. U všetkých nasadili inžinieri niekoľko prvkov vylepšujúcich aerodynamiku, došlo na nové kolesá a v interiéri na čalúnenie Alcantarou alebo športové sedačky. Japonský roadster potom dostal ešte navyše nastaviteľný systém odpruženia.

Túto trojicu potom doplnia dve súťažné verzie odvodené od modelov MX-5 a Mazdy2. Žiadne vyložene radikálne zmeny u týchto automobilov však nehľadajte. Hlavnú úlohu tu zohráva bezpečnostná klietka, nové bezpečnostné pásy a športové sedadlá.

Tokijský autosalón štartuje pätnásteho januára a okrem Mazdy tu bude možnosť vidieť aj napríklad Nissan s modelmi X-Trail Nismo alebo Note Nismo.

rs-mx5-front-02-ts-1512220807054670-1 (1).jpgrs-mx5-rear-ts-1512220807039830-1.jpgrs-mx5-inpane-ts-1512220807039070-1.jpgrs-mx5-seet-ts-1512220807040330-1.jpgatenza-front-ts-1512220807023000-1.jpgatenza-rear-ts-1512220807024230-1.jpgatenza-seet-ts-1512220807024730-1.jpgatenza-backseet-ts-1512220807055770-1.jpgatenza-inpane-ts-1512220807023470-1.jpgcx3-front-ts-1512220807025330-1.jpgcx3-rear-ts-1512220807026730-1.jpgcx3-seet-ts-1512220807027370-1.jpgcx3-backseet-ts-1512220807056400-1.jpgcx3-inpane-ts-1512220807026130-1.jpgrs-nra-front-ts-1512220807036900-1.jpgrs-nra-rear-ts-1512220807037970-1.jpgrs-nra-inpane-ts-1512220807037500-1.jpgrs-nra-seet-ts-1512220807038600-1.jpg

demio-front-ts-1512220807027830-1.jpgdemio-rear-02-ts-1512220807055300-1.jpgdemio-inpane-ts-1512220807028470-1.jpgdemio-seet-ts-1512220807028930-1.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY