vytisknout velikost písma Mazda vezie do Tokia upravenú MX5, CX-3, rad 6 a ďalších

Mazda vezie do Tokia upravenú MX5, CX-3, rad 6 a ďalších

Ani Mazda nebude chýbať na autosalóne v Tokiu, pričom program tejto značky je celkom zaujímavý. Vidno bude trojicu priostrených verzií sériových modelov, ale aj dvojicu pretekárskych variantov odvodených od Mazdy2 a MX-5.

Športové úpravy dostala trojica Mazda6, CX-3 a MX-5. U všetkých nasadili inžinieri niekoľko prvkov vylepšujúcich aerodynamiku, došlo na nové kolesá a v interiéri na čalúnenie Alcantarou alebo športové sedačky. Japonský roadster potom dostal ešte navyše nastaviteľný systém odpruženia.

Túto trojicu potom doplnia dve súťažné verzie odvodené od modelov MX-5 a Mazdy2. Žiadne vyložene radikálne zmeny u týchto automobilov však nehľadajte. Hlavnú úlohu tu zohráva bezpečnostná klietka, nové bezpečnostné pásy a športové sedadlá.

Tokijský autosalón štartuje pätnásteho januára a okrem Mazdy tu bude možnosť vidieť aj napríklad Nissan s modelmi X-Trail Nismo alebo Note Nismo.

rs-mx5-front-02-ts-1512220807054670-1 (1).jpgrs-mx5-rear-ts-1512220807039830-1.jpgrs-mx5-inpane-ts-1512220807039070-1.jpgrs-mx5-seet-ts-1512220807040330-1.jpgatenza-front-ts-1512220807023000-1.jpgatenza-rear-ts-1512220807024230-1.jpgatenza-seet-ts-1512220807024730-1.jpgatenza-backseet-ts-1512220807055770-1.jpgatenza-inpane-ts-1512220807023470-1.jpgcx3-front-ts-1512220807025330-1.jpgcx3-rear-ts-1512220807026730-1.jpgcx3-seet-ts-1512220807027370-1.jpgcx3-backseet-ts-1512220807056400-1.jpgcx3-inpane-ts-1512220807026130-1.jpgrs-nra-front-ts-1512220807036900-1.jpgrs-nra-rear-ts-1512220807037970-1.jpgrs-nra-inpane-ts-1512220807037500-1.jpgrs-nra-seet-ts-1512220807038600-1.jpg

demio-front-ts-1512220807027830-1.jpgdemio-rear-02-ts-1512220807055300-1.jpgdemio-inpane-ts-1512220807028470-1.jpgdemio-seet-ts-1512220807028930-1.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY