vytisknout velikost písma Mazda vezie do Tokia upravenú MX5, CX-3, rad 6 a ďalších

Mazda vezie do Tokia upravenú MX5, CX-3, rad 6 a ďalších

Ani Mazda nebude chýbať na autosalóne v Tokiu, pričom program tejto značky je celkom zaujímavý. Vidno bude trojicu priostrených verzií sériových modelov, ale aj dvojicu pretekárskych variantov odvodených od Mazdy2 a MX-5.

Športové úpravy dostala trojica Mazda6, CX-3 a MX-5. U všetkých nasadili inžinieri niekoľko prvkov vylepšujúcich aerodynamiku, došlo na nové kolesá a v interiéri na čalúnenie Alcantarou alebo športové sedačky. Japonský roadster potom dostal ešte navyše nastaviteľný systém odpruženia.

Túto trojicu potom doplnia dve súťažné verzie odvodené od modelov MX-5 a Mazdy2. Žiadne vyložene radikálne zmeny u týchto automobilov však nehľadajte. Hlavnú úlohu tu zohráva bezpečnostná klietka, nové bezpečnostné pásy a športové sedadlá.

Tokijský autosalón štartuje pätnásteho januára a okrem Mazdy tu bude možnosť vidieť aj napríklad Nissan s modelmi X-Trail Nismo alebo Note Nismo.

rs-mx5-front-02-ts-1512220807054670-1 (1).jpgrs-mx5-rear-ts-1512220807039830-1.jpgrs-mx5-inpane-ts-1512220807039070-1.jpgrs-mx5-seet-ts-1512220807040330-1.jpgatenza-front-ts-1512220807023000-1.jpgatenza-rear-ts-1512220807024230-1.jpgatenza-seet-ts-1512220807024730-1.jpgatenza-backseet-ts-1512220807055770-1.jpgatenza-inpane-ts-1512220807023470-1.jpgcx3-front-ts-1512220807025330-1.jpgcx3-rear-ts-1512220807026730-1.jpgcx3-seet-ts-1512220807027370-1.jpgcx3-backseet-ts-1512220807056400-1.jpgcx3-inpane-ts-1512220807026130-1.jpgrs-nra-front-ts-1512220807036900-1.jpgrs-nra-rear-ts-1512220807037970-1.jpgrs-nra-inpane-ts-1512220807037500-1.jpgrs-nra-seet-ts-1512220807038600-1.jpg

demio-front-ts-1512220807027830-1.jpgdemio-rear-02-ts-1512220807055300-1.jpgdemio-inpane-ts-1512220807028470-1.jpgdemio-seet-ts-1512220807028930-1.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY