vytisknout velikost písma Mazda vezie do Tokia upravenú MX5, CX-3, rad 6 a ďalších

Mazda vezie do Tokia upravenú MX5, CX-3, rad 6 a ďalších

Ani Mazda nebude chýbať na autosalóne v Tokiu, pričom program tejto značky je celkom zaujímavý. Vidno bude trojicu priostrených verzií sériových modelov, ale aj dvojicu pretekárskych variantov odvodených od Mazdy2 a MX-5.

Športové úpravy dostala trojica Mazda6, CX-3 a MX-5. U všetkých nasadili inžinieri niekoľko prvkov vylepšujúcich aerodynamiku, došlo na nové kolesá a v interiéri na čalúnenie Alcantarou alebo športové sedačky. Japonský roadster potom dostal ešte navyše nastaviteľný systém odpruženia.

Túto trojicu potom doplnia dve súťažné verzie odvodené od modelov MX-5 a Mazdy2. Žiadne vyložene radikálne zmeny u týchto automobilov však nehľadajte. Hlavnú úlohu tu zohráva bezpečnostná klietka, nové bezpečnostné pásy a športové sedadlá.

Tokijský autosalón štartuje pätnásteho januára a okrem Mazdy tu bude možnosť vidieť aj napríklad Nissan s modelmi X-Trail Nismo alebo Note Nismo.

rs-mx5-front-02-ts-1512220807054670-1 (1).jpgrs-mx5-rear-ts-1512220807039830-1.jpgrs-mx5-inpane-ts-1512220807039070-1.jpgrs-mx5-seet-ts-1512220807040330-1.jpgatenza-front-ts-1512220807023000-1.jpgatenza-rear-ts-1512220807024230-1.jpgatenza-seet-ts-1512220807024730-1.jpgatenza-backseet-ts-1512220807055770-1.jpgatenza-inpane-ts-1512220807023470-1.jpgcx3-front-ts-1512220807025330-1.jpgcx3-rear-ts-1512220807026730-1.jpgcx3-seet-ts-1512220807027370-1.jpgcx3-backseet-ts-1512220807056400-1.jpgcx3-inpane-ts-1512220807026130-1.jpgrs-nra-front-ts-1512220807036900-1.jpgrs-nra-rear-ts-1512220807037970-1.jpgrs-nra-inpane-ts-1512220807037500-1.jpgrs-nra-seet-ts-1512220807038600-1.jpg

demio-front-ts-1512220807027830-1.jpgdemio-rear-02-ts-1512220807055300-1.jpgdemio-inpane-ts-1512220807028470-1.jpgdemio-seet-ts-1512220807028930-1.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY