vytisknout velikost písma Mazda vezie do Tokia upravenú MX5, CX-3, rad 6 a ďalších

Mazda vezie do Tokia upravenú MX5, CX-3, rad 6 a ďalších

Ani Mazda nebude chýbať na autosalóne v Tokiu, pričom program tejto značky je celkom zaujímavý. Vidno bude trojicu priostrených verzií sériových modelov, ale aj dvojicu pretekárskych variantov odvodených od Mazdy2 a MX-5.

Športové úpravy dostala trojica Mazda6, CX-3 a MX-5. U všetkých nasadili inžinieri niekoľko prvkov vylepšujúcich aerodynamiku, došlo na nové kolesá a v interiéri na čalúnenie Alcantarou alebo športové sedačky. Japonský roadster potom dostal ešte navyše nastaviteľný systém odpruženia.

Túto trojicu potom doplnia dve súťažné verzie odvodené od modelov MX-5 a Mazdy2. Žiadne vyložene radikálne zmeny u týchto automobilov však nehľadajte. Hlavnú úlohu tu zohráva bezpečnostná klietka, nové bezpečnostné pásy a športové sedadlá.

Tokijský autosalón štartuje pätnásteho januára a okrem Mazdy tu bude možnosť vidieť aj napríklad Nissan s modelmi X-Trail Nismo alebo Note Nismo.

rs-mx5-front-02-ts-1512220807054670-1 (1).jpgrs-mx5-rear-ts-1512220807039830-1.jpgrs-mx5-inpane-ts-1512220807039070-1.jpgrs-mx5-seet-ts-1512220807040330-1.jpgatenza-front-ts-1512220807023000-1.jpgatenza-rear-ts-1512220807024230-1.jpgatenza-seet-ts-1512220807024730-1.jpgatenza-backseet-ts-1512220807055770-1.jpgatenza-inpane-ts-1512220807023470-1.jpgcx3-front-ts-1512220807025330-1.jpgcx3-rear-ts-1512220807026730-1.jpgcx3-seet-ts-1512220807027370-1.jpgcx3-backseet-ts-1512220807056400-1.jpgcx3-inpane-ts-1512220807026130-1.jpgrs-nra-front-ts-1512220807036900-1.jpgrs-nra-rear-ts-1512220807037970-1.jpgrs-nra-inpane-ts-1512220807037500-1.jpgrs-nra-seet-ts-1512220807038600-1.jpg

demio-front-ts-1512220807027830-1.jpgdemio-rear-02-ts-1512220807055300-1.jpgdemio-inpane-ts-1512220807028470-1.jpgdemio-seet-ts-1512220807028930-1.jpg

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

včera | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY