vytisknout velikost písma Mazda vezie do Tokia upravené modely 2, 3, 6, CX-3 a CX-5

Mazda vezie do Tokia upravené modely 2, 3, 6, CX-3 a CX-5

Začiatok roka nepatrí iba autosalónu v Detroite, svoju veľkú akciu majú naplánovanú aj v Japonsku, kde prebehne autosalón v Tokiu. A na ten mieri Mazda s radom noviniek v podobe rôznych úprav pre modely 2, 3, 6, CX-3 i CX-5. Chýbať ale samozrejme nebude ani nová MX-5 v pretekárskom prevedení.

Mazda CX-3 sa predstaví ako Racing Concept. Informácie zatiaľ chýbajú, ale z prvých fotiek je jasné, že sa môžeme tešiť na výrazný bodykit, nižší podvozok, strešný spojler a dve koncovky výfuku. V rovnakom duchu sa nesú aj úpravy pre Demio (Mazda2) Racing Concept. Ako Racing Concept sa potom predstaví aj Mazda3.

Ako to bude s prevedením takých noviniek do predaja, to nie je úplne isté. Vidieť však budú aj decentnejšie a reálnejšie vylepšenie. Mazda2 sa predstaví ako Color Concept, Mazda6 a CX-5 dorazí vo variante Prestige-style Concept. Bohužiaľ ani tu nie je možné s istotou povedať, kedy si budú môcť potenciálni zákazníci podobnú záležitosť zaobstarať. Uspokojiť sa pre túto chvíľu musíme len s neoficiálnymi informáciami, že by sa tak malo stať neskôr v budúcom roku.

tuning_mazda_05.jpgtuning_mazda_06.jpgtuning_mazda_07.jpgtuning_mazda_08.jpgtuning_mazda_09.jpgtuning_mazda_10.jpgtuning_mazda_11.jpgtuning_mazda_01.jpgtuning_mazda_02.jpgtuning_mazda_03.jpgtuning_mazda_04.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY