vytisknout velikost písma Mazda vezie do Tokia upravené modely 2, 3, 6, CX-3 a CX-5

Mazda vezie do Tokia upravené modely 2, 3, 6, CX-3 a CX-5

Začiatok roka nepatrí iba autosalónu v Detroite, svoju veľkú akciu majú naplánovanú aj v Japonsku, kde prebehne autosalón v Tokiu. A na ten mieri Mazda s radom noviniek v podobe rôznych úprav pre modely 2, 3, 6, CX-3 i CX-5. Chýbať ale samozrejme nebude ani nová MX-5 v pretekárskom prevedení.

Mazda CX-3 sa predstaví ako Racing Concept. Informácie zatiaľ chýbajú, ale z prvých fotiek je jasné, že sa môžeme tešiť na výrazný bodykit, nižší podvozok, strešný spojler a dve koncovky výfuku. V rovnakom duchu sa nesú aj úpravy pre Demio (Mazda2) Racing Concept. Ako Racing Concept sa potom predstaví aj Mazda3.

Ako to bude s prevedením takých noviniek do predaja, to nie je úplne isté. Vidieť však budú aj decentnejšie a reálnejšie vylepšenie. Mazda2 sa predstaví ako Color Concept, Mazda6 a CX-5 dorazí vo variante Prestige-style Concept. Bohužiaľ ani tu nie je možné s istotou povedať, kedy si budú môcť potenciálni zákazníci podobnú záležitosť zaobstarať. Uspokojiť sa pre túto chvíľu musíme len s neoficiálnymi informáciami, že by sa tak malo stať neskôr v budúcom roku.

tuning_mazda_05.jpgtuning_mazda_06.jpgtuning_mazda_07.jpgtuning_mazda_08.jpgtuning_mazda_09.jpgtuning_mazda_10.jpgtuning_mazda_11.jpgtuning_mazda_01.jpgtuning_mazda_02.jpgtuning_mazda_03.jpgtuning_mazda_04.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY