vytisknout velikost písma Mazda vezie do New Yorku svetovú premiéru. Čo to bude?

Mazda vezie do New Yorku svetovú premiéru. Čo to bude?

Sotva skončilo novinkové šialenstvo okolo autosalónu v Ženeve, a pomaly začína ďalší väčší autosalón. Už vieme, že sa v New Yorku ukáže nová generácia Subaru Impreza, respektíve že sem Mercedes privezie priostrenú verziu triedy E. A stranou nezostane stáť ani Mazda, ktorá si tiež pripravila svetovú premiéru. Akurát zatiaľ nevieme, čo presne to bude.

Mazda totiž iba vyslala do sveta pozvánku na "svetovú premiéru, ktorá prebehne na autosalóne v New Yorku". Vo veľkom sa tak začalo špekulovať, čože to asi bude a podľa mnohých médií sa máme tešiť na novú generáciu MX-5 s pevnou strechou.

Predstaviť by sa ale mohla vo svetovej premiére ešte jedna novinka - konkrétne Mazda CX-4, čo je ďalšia variácia na tému SUV kombinovaného s karosériou kupé. Mazda už skôr vystavila koncept Koeru a po internete už tiež kolujú zábery sériového nemaskovaného vozidla. Americký trh má navyše podobná SUV veľmi rád.

S čím nakoniec Mazda do New Yorku príde, to sa dozvieme najneskôr 23. marca, kedy nadchádzajúci autosalón štartuje novinárske dni.

mazda_wp.jpgcx4_3.jpgcx4_2.jpg
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY