vytisknout velikost písma Mazda v Ženeve: nová MX-5, facelift 6 a CX-5 a aj nová CX-3

Mazda v Ženeve: nová MX-5, facelift 6 a CX-5 a aj nová CX-3

Mazda do Ženevy priviezla svoju kompletne novú ponuku modelov. Vedľa facelfitovanej Mazdy6 a SUV Mazda CX-5 môžeme vidieť samozrejme aj nový roadster Mazda MX-5 a aj menšie SUV Mazda CX-3, ktoré zároveň v Ženeve odhalilo svoj slovenský cenník.

mazda (1).jpgmazda (10).jpgmazda (14).jpg
Mazda6 a CX-5 za sebou majú facelift a v prípade modelu 6 pribudol aj pohon všetkých kolies. Roadster MX-5 mieri do svojej štvrtej generácie, v Európe zatiaľ len s motorom 1,5 l

Roadster Mazda MX-5 už bol predstavený dôkladne, tak len pripomenieme, že na našom trhu sa bude predávať s motorom 1.5 Skyactiv o výkone 131 koní. Je to tradičná atmosferická jednotka, ale na ľahké auto s manuálom vraj bohato stačí.

Mazda6 dostala pohon všetkých kolies a nové detaily do interiéru, SUV Mazda CX-5 potom zase prichádza aj s benzínovým motorom 2.5 SKYACTIV o výkone 192 koní a krútiacim momentom 256 Nm, aj keď zákazníci rovnako asi budú ďalej dávať prednosť dieselu.

Nové menšie SUV Mazda CX-3 prichádza na náš trh s benzínovým dvojlitrom o výkonoch 120 a 150 koní alebo s naftovou tisícpäťstovkou o výkone 105 koní, ktorú poznáme z menšej Mazdy2. Za štvorkolku si musíte v prípade CX-3 priplatiť.

mazda (11).jpgmazda (12).jpgmazda (13).jpgmazda (15).jpgmazda (16).jpgmazda (17).jpgmazda (18).jpgmazda (19).jpgmazda (2).jpgmazda (20).jpgmazda (21).jpgmazda (3).jpgmazda (4).jpgmazda (5).jpgmazda (6).jpgmazda (7).jpgmazda (8).jpgmazda (9).jpg

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

dnes | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY