vytisknout velikost písma Mazda v Ženeve: nová MX-5, facelift 6 a CX-5 a aj nová CX-3

Mazda v Ženeve: nová MX-5, facelift 6 a CX-5 a aj nová CX-3

Mazda do Ženevy priviezla svoju kompletne novú ponuku modelov. Vedľa facelfitovanej Mazdy6 a SUV Mazda CX-5 môžeme vidieť samozrejme aj nový roadster Mazda MX-5 a aj menšie SUV Mazda CX-3, ktoré zároveň v Ženeve odhalilo svoj slovenský cenník.

mazda (1).jpgmazda (10).jpgmazda (14).jpg
Mazda6 a CX-5 za sebou majú facelift a v prípade modelu 6 pribudol aj pohon všetkých kolies. Roadster MX-5 mieri do svojej štvrtej generácie, v Európe zatiaľ len s motorom 1,5 l

Roadster Mazda MX-5 už bol predstavený dôkladne, tak len pripomenieme, že na našom trhu sa bude predávať s motorom 1.5 Skyactiv o výkone 131 koní. Je to tradičná atmosferická jednotka, ale na ľahké auto s manuálom vraj bohato stačí.

Mazda6 dostala pohon všetkých kolies a nové detaily do interiéru, SUV Mazda CX-5 potom zase prichádza aj s benzínovým motorom 2.5 SKYACTIV o výkone 192 koní a krútiacim momentom 256 Nm, aj keď zákazníci rovnako asi budú ďalej dávať prednosť dieselu.

Nové menšie SUV Mazda CX-3 prichádza na náš trh s benzínovým dvojlitrom o výkonoch 120 a 150 koní alebo s naftovou tisícpäťstovkou o výkone 105 koní, ktorú poznáme z menšej Mazdy2. Za štvorkolku si musíte v prípade CX-3 priplatiť.

mazda (11).jpgmazda (12).jpgmazda (13).jpgmazda (15).jpgmazda (16).jpgmazda (17).jpgmazda (18).jpgmazda (19).jpgmazda (2).jpgmazda (20).jpgmazda (21).jpgmazda (3).jpgmazda (4).jpgmazda (5).jpgmazda (6).jpgmazda (7).jpgmazda (8).jpgmazda (9).jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY