vytisknout velikost písma Mazda MX-5 RF sa už vyrába. Do Európy prídu prvé kusy o rok

Vozidlo sa vyrába v japonskej továrni Ujina.
Mazda MX-5 RF sa už vyrába. Do Európy prídu prvé kusy o rok

Mazda tento rok predstavila druhú verziu slávneho roadstera MX-5. Po klasickej variante s plátenou, ručne ovládanou strechou dorazilo prevedenie RF, ktoré používa pevnú skladaciu strechu. Aktuálne táto novinka vstupuje do výroby.

Výroba je umiestnená v japonskej továrni Ujina, kde sa vyrába aj základné prevedenie (alebo aj Fiat 124 Spider). Ako prví sa Mazdy MX-5 RF dočkajú japonskí zákazníci - ešte pred koncom tohto roka. Následne vozidlo zamieri do Ameriky a do Európy, kde by sa mal ukázať budúci rok na jar.

mx5_1.jpgmx5_2.jpg

Mazda MX-5 RF (Retractable Fastback) sa predstavila v marci tohto roku na autosalóne v New Yorku. Oproti základnému prevedeniu má vozidlo inú strechu a prepracovaný zadok, ktorý je o pol centimetra dlhší. Motorov sa ale žiadne zmeny netýkajú, takže aj v tomto prípade si budete vyberať medzi objemami 1,5 a 2,0 l.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY