vytisknout velikost písma Mazda MX-5 predstavila svoje príslušenstvo. Nechýbajú disky, brzdy ani nosič

Mazda MX-5 predstavila svoje príslušenstvo. Nechýbajú disky, brzdy ani nosič

Ani Mazda nechýba na autosalóne v Chicagu. Ako bolo oznámené už skôr, tým hlavným, čo tu táto značka vystavuje, je model MX-5 doplnený o rad prvkov príslušenstva. Tešiť sa môžeme na doplnky pre lepšiu aerodynamiku, disky alebo nosič na batožinu.

Koncept dostal bielu metalízu Ceramic Metallic, s ktorou kontrastujú čierne doplnky. Mazda predstavuje Aero Kit zahŕňajúci decentný spojler pod predným nárazníkom, prahové nástavce a malý spojler na veku kufra. Všetko lakované lesklou čiernou. Z príslušenstva pochádzajú tiež brzdy Brembo s červenými strmeňmi a sedemnásťpalcové čierne kolesá BBS obuté do pneumatík 205/45 R17.

Mazda vo svojej tlačovej správe spomína aj štýlový nosič na batožinu, ktorý možno umiestniť na veko kufra. Pretože je vyrobený z karbónu, neváži ani jeden kilogram.

Vystavený koncept má pod kapotou dvojlitrový štvorvalec disponujúci výkonom 114 kW (155 k) a krútiacim momentom 200 Nm. Na americkom trhu bude k dispozícii šesťstupňová manuálna aj automatická prevodovka.

mx5_1.jpgmx5_2.jpgmx5_3.jpgmx5_4.jpgmx5_5.jpgmx5_6.jpgmx5_7.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY