vytisknout velikost písma Mazda MX-5 predstavila svoje príslušenstvo. Nechýbajú disky, brzdy ani nosič

Mazda MX-5 predstavila svoje príslušenstvo. Nechýbajú disky, brzdy ani nosič

Ani Mazda nechýba na autosalóne v Chicagu. Ako bolo oznámené už skôr, tým hlavným, čo tu táto značka vystavuje, je model MX-5 doplnený o rad prvkov príslušenstva. Tešiť sa môžeme na doplnky pre lepšiu aerodynamiku, disky alebo nosič na batožinu.

Koncept dostal bielu metalízu Ceramic Metallic, s ktorou kontrastujú čierne doplnky. Mazda predstavuje Aero Kit zahŕňajúci decentný spojler pod predným nárazníkom, prahové nástavce a malý spojler na veku kufra. Všetko lakované lesklou čiernou. Z príslušenstva pochádzajú tiež brzdy Brembo s červenými strmeňmi a sedemnásťpalcové čierne kolesá BBS obuté do pneumatík 205/45 R17.

Mazda vo svojej tlačovej správe spomína aj štýlový nosič na batožinu, ktorý možno umiestniť na veko kufra. Pretože je vyrobený z karbónu, neváži ani jeden kilogram.

Vystavený koncept má pod kapotou dvojlitrový štvorvalec disponujúci výkonom 114 kW (155 k) a krútiacim momentom 200 Nm. Na americkom trhu bude k dispozícii šesťstupňová manuálna aj automatická prevodovka.

mx5_1.jpgmx5_2.jpgmx5_3.jpgmx5_4.jpgmx5_5.jpgmx5_6.jpgmx5_7.jpg

Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Dvojtest Volkswagen Golf Sportsvan 1.2 TSI a 1.4 TSI DSG: Zlý sen

Nástupcu zvýšeného Golfu Plus sme podrobili redakčnému testu rovno v dvoch variantoch: cenovo dostupné 1.2 TSI Comfortline s manuálnym radením a rozmarné 1.4 TSI Highline s automatom DSG.

dnes | Jiří Červenka | 1 příspěvek
Test BMW M550i xDrive M Performance

Test BMW M550i xDrive M Performance

Máme radi, že BMW M550i xDrive funguje ako veľmi bežné auto, a nezvádza vodičov k neprístojnostiam. Je to skvelé pretekárske auto. Zabudnite na naftu a kúpte si ho!

22. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY