vytisknout velikost písma Mazda MX-5 predstavila svoje príslušenstvo. Nechýbajú disky, brzdy ani nosič

Mazda MX-5 predstavila svoje príslušenstvo. Nechýbajú disky, brzdy ani nosič

Ani Mazda nechýba na autosalóne v Chicagu. Ako bolo oznámené už skôr, tým hlavným, čo tu táto značka vystavuje, je model MX-5 doplnený o rad prvkov príslušenstva. Tešiť sa môžeme na doplnky pre lepšiu aerodynamiku, disky alebo nosič na batožinu.

Koncept dostal bielu metalízu Ceramic Metallic, s ktorou kontrastujú čierne doplnky. Mazda predstavuje Aero Kit zahŕňajúci decentný spojler pod predným nárazníkom, prahové nástavce a malý spojler na veku kufra. Všetko lakované lesklou čiernou. Z príslušenstva pochádzajú tiež brzdy Brembo s červenými strmeňmi a sedemnásťpalcové čierne kolesá BBS obuté do pneumatík 205/45 R17.

Mazda vo svojej tlačovej správe spomína aj štýlový nosič na batožinu, ktorý možno umiestniť na veko kufra. Pretože je vyrobený z karbónu, neváži ani jeden kilogram.

Vystavený koncept má pod kapotou dvojlitrový štvorvalec disponujúci výkonom 114 kW (155 k) a krútiacim momentom 200 Nm. Na americkom trhu bude k dispozícii šesťstupňová manuálna aj automatická prevodovka.

mx5_1.jpgmx5_2.jpgmx5_3.jpgmx5_4.jpgmx5_5.jpgmx5_6.jpgmx5_7.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY