vytisknout velikost písma Mazda MX-5 mieri na autosalón v New Yorku. Na čo sa máme tešiť?

Mazda MX-5 mieri na autosalón v New Yorku. Na čo sa máme tešiť?

Autosalón v New Yorku by sa podľa najnovších informácií mal stať dejiskom predstavenia novej generácie Mazdy MX-5 (alebo aspoň konceptu, ktorý bude tejto novinke predchádzať). Zatiaľ musíme stále využívať neoficiálne zdroje, avšak z nich sa k nám už dostala aj prvá skica naznačujúca, na čo sa asi tak môžeme tešiť.

S prvým obrázkom prišli kolegovia z anglického Carscoops. Snímok odhaľuje to, čo sa dalo dopredu tušiť. Aj nová MX-5 bude nasledovať aktuálne dizajnové zvyky automobilky Mazdy, ktoré sme si naposledy mohli prezrieť na koncepte predzvesti novej generácie radu 2. A je to dobre, pretože všetky modely tvarované súčasným štýlom vyzerajú výborne, dvojmiestnemu roadsteru by takéto tvary mohli obzvlášť pristáť.

V prípade motorov máme počítať s agregátmi veľkosti 1,5 až dvoch litrov, samozrejme pôjde o atmosférické štvorvalce. Auto ako také by malo byť ľahšie, čo mu pridá pomerne zaujímavé jazdné schopnosti (predovšetkým s dvojlitrom). Hneď ako budú k dispozícii ďalšie podrobnosti, radi sa o ne podelíme.

mx5.jpg
Zdroj: Carscoops

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY