vytisknout velikost písma Mazda MX-5 dostala od spoločnosti Aimgain veľmi výrazný tuning

Mazda MX-5 dostala od spoločnosti Aimgain veľmi výrazný tuning

Tento týždeň nám robí v redakcii spoločnosť dvojlitrová Mazda MX-5. Ide o výborné auto, ktoré snáď ani veľa úprav nepotrebuje, ale nájdu sa takí, ktorí tento názor nezdieľajú. Takíto zákazníci potom môžu siahnuť po niečom na spôsob úpravy od japonskej spoločnosti Aimgain.

Tá vybavila malý roadster predovšetkým poriadne vytiahnutými blatníkmi a riadne rozšíreným rozchodom kolies na oboch nápravách. Samozrejme sa pridávali aj ďalšie záležitosti typu zadného krídla alebo karbónových doplnkov.

Už od pohľadu je tiež jasné, že veľkými úpravami prešiel aj podvozok, o patričný zvuk sa stará nový výfuk. Motora sa ale podľa všetkého úprava nedotkla. Dvojlitrová MX-5 síce nie je superšport, avšak dynamika jej ani v sériovom prevedení naozaj nechýba.

Výsledok vyčíňania ľudí od Aimgain si môžete prezrieť na prvých fotkách.

mxx_1.jpgmxx_2.jpgmxx_3.jpg
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY