vytisknout velikost písma Mazda MX-5 Cup: V roku 2016 odštartuje séria pretekov s novou MX-5

Mazda MX-5 Cup: V roku 2016 odštartuje séria pretekov s novou MX-5

Ak radi pretekáte a ešte k tomu patríte medzi priaznivcov automobilky Mazda, máte sa na čo tešiť. Na rok 2016 totiž japonská automobilka chystá seriál pretekov označený ako MX-5 Cup. Pretekárskym náčiním nebude nič iné ako nová generácia MX-5. 

S detailmi Mazda zatiaľ šetrí. V pláne sú okruhy v Amerike, Európe aj v Ázii. Kedy a kde sa preteky pôjdu, to automobilka oznámi, až bude mať všetky termíny potvrdené. Zatiaľ je isté, že celý seriál bude uzatvorený na okruhu Mazda Raceway Laguna Seca, kde bude tiež korunovaný celkový víťaz. 

Podobne sme na tom aj s informáciami týkajúcimi sa auta samotného. Mazda Motorsports totiž ešte nezačala testovania, na konci ktorého vzíde finálna špecifikácia motora, nastavenie podvozku, pneumatík a ďalších bezpečnostných úprav. Stane sa tak v zime. Isté je, že ako základ poslúži verzia osadená dvojlitrom Skyactiv-G. 

Ďalšie podrobnosti sa dozvieme budúci rok, kedy aj automobilka začne prijímať prvé objednávky.

mx-5_race_1.jpgmx-5_race_2.jpgmx-5_race_3.jpgmx-5_race_4.jpgmx-5_race_5.jpgmx-5_race_6.jpgmx-5_race_7.jpgmx-5_race_8.jpgmx-5_race_9.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY