vytisknout velikost písma Mazda Koeru v sériovej podobe: Ďalšie SUV/kupé mieri na scénu

Mazda Koeru v sériovej podobe: Ďalšie SUV/kupé mieri na scénu

Mazda predstavila na minuloročnom autosalóne vo Frankfurte koncept Koeru, ktorý naznačoval podobu ďalšieho príspevku do kategórie SUV/kupé. Tej vládne BMW s modelmi X6 a X4, do rovnakého segmentu sa ale vehementne hrnie aj Mercedes s modelmi GLE Coupé a GLC Coupé. Zdá sa, že čoskoro si budú môcť podobný automobil zaobstarať aj zákazníci Mazdy. Na internete už totiž kolujú zábery sériového prevedenia.

Fotky vypustili do éteru kolegovia z Carscoops, respektíve čínsky server Auto Sohu. Ako je vidieť, výsledok sa od štúdie príliš nelíši. V interiéri evidentne nemusíme očakávať veľká prekvapenie, ten zostane v podstate rovnaký. Samozrejme až na menej miesta vzadu.

Otázkou je, ako sa tento automobil bude volať. Najviac zdrojov sľubuje CX-4, ale pokojne sa nakoniec môžeme dočkať napríklad označenia CX-6. Špekulovať možno aj o použitých motoroch. Pretože ale Mazda sľubuje veľký dôraz na dynamickú jazdu, zdá sa byť logické, že by sa pod kapotou tohto modelu objavil nový preplňovaný štvorvalec s objemom 2,5 litra, ktorý sa predstavil v novej generácii CX-9.

cx_c_4.jpgcx_c_5.jpgcx_c_2.jpgcx_c_1.jpgcx_c_3.jpg

  • 19. 1. 2016 21:42 Johny
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY