vytisknout velikost písma Mazda Koeru v sériovej podobe: Ďalšie SUV/kupé mieri na scénu

Mazda Koeru v sériovej podobe: Ďalšie SUV/kupé mieri na scénu

Mazda predstavila na minuloročnom autosalóne vo Frankfurte koncept Koeru, ktorý naznačoval podobu ďalšieho príspevku do kategórie SUV/kupé. Tej vládne BMW s modelmi X6 a X4, do rovnakého segmentu sa ale vehementne hrnie aj Mercedes s modelmi GLE Coupé a GLC Coupé. Zdá sa, že čoskoro si budú môcť podobný automobil zaobstarať aj zákazníci Mazdy. Na internete už totiž kolujú zábery sériového prevedenia.

Fotky vypustili do éteru kolegovia z Carscoops, respektíve čínsky server Auto Sohu. Ako je vidieť, výsledok sa od štúdie príliš nelíši. V interiéri evidentne nemusíme očakávať veľká prekvapenie, ten zostane v podstate rovnaký. Samozrejme až na menej miesta vzadu.

Otázkou je, ako sa tento automobil bude volať. Najviac zdrojov sľubuje CX-4, ale pokojne sa nakoniec môžeme dočkať napríklad označenia CX-6. Špekulovať možno aj o použitých motoroch. Pretože ale Mazda sľubuje veľký dôraz na dynamickú jazdu, zdá sa byť logické, že by sa pod kapotou tohto modelu objavil nový preplňovaný štvorvalec s objemom 2,5 litra, ktorý sa predstavil v novej generácii CX-9.

cx_c_4.jpgcx_c_5.jpgcx_c_2.jpgcx_c_1.jpgcx_c_3.jpg

  • 19. 1. 2016 21:42 Johny
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY