vytisknout velikost písma Mazda CX-9: Podoba novej generácie predčasne odhalená

Mazda CX-9: Podoba novej generácie predčasne odhalená

Dnes začína pre novinárov autosalón v Los Angeles, kde sa okrem iného predstaví aj nová Mazda CX-9. Tú minulý týždeň automobilka naznačila prvým oficiálnym obrázkom, aktuálne už po internete koluje hneď niekoľko snímok ukazujúce japonskú novinku v celej jej kráse. Veľké prekvapenie nečakajte.

Mazda CX-9 nadväzuje na to, čo už poznáme z iných modelov tejto značky, takže dizajnovo vyzerá ako nafúknutá Mazda6 alebo CX-5. Základom je opäť technika Skyactive, pričom by sa podľa neoficiálnych informácií v tomto modeli mal objaviť benzínový štvorvalec s objemom 2,5 litra vybavený preplňovaním.

Ani interiér nakoniec nie je úplne veľkým prekvapením, pretože aj ten nadväzuje na ostatné modely Mazda. Po svetovej premiére v Los Angeles zamieri táto novinka do predaja. Prví zákazníci by sa mali dočkať na jar 2016.

Tak ako predtým je aj nová CX-9 určená predovšetkým pre Ameriku, Austráliu a Rusko, však to neznamená, že by si na svoje neprišli ani tuzemskí zákazníci. Ostatne aj končiaca generácia CX-9 sa na chvíľu na slovenskom trhu tiež objavila. Kompletné informácie a oficiálne fotografie budú k dispozícii už veľmi skoro.

cx9_6.jpgcx9_2.jpgcx9_1.jpgcx9_3.jpgcx9_4.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY