vytisknout velikost písma Mazda CX-9: Podoba novej generácie predčasne odhalená

Mazda CX-9: Podoba novej generácie predčasne odhalená

Dnes začína pre novinárov autosalón v Los Angeles, kde sa okrem iného predstaví aj nová Mazda CX-9. Tú minulý týždeň automobilka naznačila prvým oficiálnym obrázkom, aktuálne už po internete koluje hneď niekoľko snímok ukazujúce japonskú novinku v celej jej kráse. Veľké prekvapenie nečakajte.

Mazda CX-9 nadväzuje na to, čo už poznáme z iných modelov tejto značky, takže dizajnovo vyzerá ako nafúknutá Mazda6 alebo CX-5. Základom je opäť technika Skyactive, pričom by sa podľa neoficiálnych informácií v tomto modeli mal objaviť benzínový štvorvalec s objemom 2,5 litra vybavený preplňovaním.

Ani interiér nakoniec nie je úplne veľkým prekvapením, pretože aj ten nadväzuje na ostatné modely Mazda. Po svetovej premiére v Los Angeles zamieri táto novinka do predaja. Prví zákazníci by sa mali dočkať na jar 2016.

Tak ako predtým je aj nová CX-9 určená predovšetkým pre Ameriku, Austráliu a Rusko, však to neznamená, že by si na svoje neprišli ani tuzemskí zákazníci. Ostatne aj končiaca generácia CX-9 sa na chvíľu na slovenskom trhu tiež objavila. Kompletné informácie a oficiálne fotografie budú k dispozícii už veľmi skoro.

cx9_6.jpgcx9_2.jpgcx9_1.jpgcx9_3.jpgcx9_4.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY