vytisknout velikost písma Mazda CX-5 má za sebou facelift a dostala nový motor

Mazda CX-5 má za sebou facelift a dostala nový motor
Zoznam kapitol
  1. Facelift pre SUV Mazda CX-5
  2. Fotogaléria: Mazda CX-5

Mazda predstavuje na autosalóne v Los Angeles po odhalení nového malého SUV CX-3 i facelift pre SUV CX-5. Nemení sa nič zásadné, snáď len nové masky si človek všimne na prvý pohľad, ale automobilka zapracovala hlavne na interiéri a zlepšení kvality a kultivovanosti. Pod kapotu sa dostal aj nový motor a existujúce jednotky sú úspornejšie.

mazda (1).jpgmazda (29).jpgmazda (45).jpgZvonku ani zvnútra veľké zmeny nečakajte. Hlavné má byť zlepšenie kultivovanosti a pohodlia. Nová je aj elektronická parkovacia brzda

Interiér sľubuje materiály kvalitnejšie nielen na pohľad, ale aj na dotyk. Zapracovať sa malo aj na samotnej kvalite dielenského spracovania, aby sa neozývalo vŕzganie a chrastenie. S akustikou súvisí aj dodatočná protihluková izolácia, čo bolo pomerne kritizované miesto existujúcej Mazdy CX-5.

Nová je stredová konzola s dodatočnými odkladacími miestami a po novom sa tu objavuje elektronická parkovacia brzda, čím sa vraj tiež ušetrilo miesto. Ďalšie novinky sa týkajú predovšetkým výbavy a funkcií palubných systémov. Detaily sa potom dozvieme s novým slovenským cenníkom.

Čo sa motorov týka, európska verzia SUV Mazda CX-5 zostane pri benzínovom dvojlitri s výkonom 160 (4x4) alebo 165 koní (verzia s pohonom predných kolies) alebo turbodiesel 2,2 l s výkonmi 150 a 175 koní. Novinkou má byť atmosférický benzínový štvorvalec 2,5 l s výkonom 141 kW (192 k) a krútiacim momentom 256 Nm. Motory možno v závislosti na výbave kombinovať s manuálnou alebo automatickou šesťstupňovou prevodovkou. Motor 2,5 l by mal byť štandardne s automatom.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY