vytisknout velikost písma Mazda CX-5 dostala decentný "tuning" ešte pred faceliftom

Mazda CX-5 dostala decentný "tuning" ešte pred faceliftom

O Mazde CX-5 sa aktuálne hovorí v súvislosti s chystaným faceliftom. V Maďarsku však na facelift nečakali a pripravili atraktívnejšiu verziu existujúceho prevedenia. Výsledok síce dostal len minimum úprav, ale stále platí, že ide na pohľad o zaujímavú záležitosť.

Auto, ktoré si môžete pozrieť v priloženej fotogalérii, vzniklo zo spolupráce maďarského zastúpenia Mazdy a spoločnosti TotalCare. Cieľom údajne bolo športovo vyzerajúce prevedenie CX-5 a k tomu evidentne stačilo urobiť len pár úprav. Japonské SUV dostalo matnú kapotu a strechu, červenou farbou zvýraznené detaily a devätnásť palcové kolesá. To je všetko.

Do techniky nikto nijako nezasahoval. Tento konkrétny exemplár má teda pod kapotou benzínový dvojliter Skyactiv-G s parametrami 121 kW (165 koní) a 210 Nm. Štvorvalec spolupracuje so šesťstupňovým manuálom a poháňaná je predná náprava.

mazda_cx5_1.jpgmazda_cx5_2.jpgmazda_cx5_3.jpgmazda_cx5_5.jpgmazda_cx5_4.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY