vytisknout velikost písma Mazda CX-5: Aj facelift japonského SUV bol predčasne odhalený

Mazda CX-5: Aj facelift japonského SUV bol predčasne odhalený

Mazda privezie na autosalón v Los Angeles tri novinky. Tou hlavnou bude úplne nové malé SUV označené ako CX-3, ktoré vyprevadí ešte facelift Mazdy6 a SUV CX-5. V prvom prípade automobilka už vypustila jednu oficiálnu skicu, modernizované prevedenie "šestky" bolo odhalené neoficiálnou cestou a to isté sa aktuálne stalo aj s faceliftom CX-5.

Z obrázkov, ktoré sú k dispozícii, je zrejmých niekoľko dizajnových úprav. Týkajú sa masky chladiča, predných svetlometov a nakoniec aj nárazníka. Aj zadné svetlá sa menili a nechýbajú ani nové zliatinové disky.

Ako to bude s interiérom a technikou, to je zatiaľ otázka, na ktorú nepoznáme odpoveď. Pokojne sa ale môže stať, že Mazda vykonala najviac úprav práve v interiéri. Uvidíme.

mazdacx_1.jpgmazdacx_2.jpgmazda-cx-5-leak-2_1200.jpgmazdacx_5.jpgmazdacx_3.jpg
Foto: worldscoop.forumpro.fr, LeftLane

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY