vytisknout velikost písma Mazda CX-5: Aj facelift japonského SUV bol predčasne odhalený

Mazda CX-5: Aj facelift japonského SUV bol predčasne odhalený

Mazda privezie na autosalón v Los Angeles tri novinky. Tou hlavnou bude úplne nové malé SUV označené ako CX-3, ktoré vyprevadí ešte facelift Mazdy6 a SUV CX-5. V prvom prípade automobilka už vypustila jednu oficiálnu skicu, modernizované prevedenie "šestky" bolo odhalené neoficiálnou cestou a to isté sa aktuálne stalo aj s faceliftom CX-5.

Z obrázkov, ktoré sú k dispozícii, je zrejmých niekoľko dizajnových úprav. Týkajú sa masky chladiča, predných svetlometov a nakoniec aj nárazníka. Aj zadné svetlá sa menili a nechýbajú ani nové zliatinové disky.

Ako to bude s interiérom a technikou, to je zatiaľ otázka, na ktorú nepoznáme odpoveď. Pokojne sa ale môže stať, že Mazda vykonala najviac úprav práve v interiéri. Uvidíme.

mazdacx_1.jpgmazdacx_2.jpgmazda-cx-5-leak-2_1200.jpgmazdacx_5.jpgmazdacx_3.jpg
Foto: worldscoop.forumpro.fr, LeftLane

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY