vytisknout velikost písma Mazda CX-3 má šancu byť najzábavnejší malý crossover

Mazda CX-3 má šancu byť najzábavnejší malý crossover
Zoznam kapitol
  1. Nová Mazda CX-3
  2. Fotogaléria: Mazda CX-3

Nová Mazda CX-3 už nie je žiadnym tajomstvom. Automobilka ešte nezverejnila presnejšie technické dáta ani rozmery, ale veľkosťou by sme novinku mohli zaradiť asi niekam medzi novú Mazdu 2 a väčšiu Mazdu CX-5. No zloženie pohonných jednotiek napovedá, že to úplne malé a ľahké auto nebude.

mazda cx-3 (3).jpgmazda cx-3 (7).jpgmazda cx-3 (9).jpgPokiaľ bude Mazda CX-3 jazdiť rovnako dobre ako ostatné nové Mazdy, mohol by to byť skutočne najzábavnejší malý crossover, aspoň čo sa riadenia týka

Pod kapotou Mazdy CX-3 bude atmosférický benzínový dvojliter SkyActiv-G a európski zákazníci dostanú možnosť kúpiť si aj naftovú tisícpäťstovku SkyActiv-D. Všetky motory budú štandardne s šesťstupňovým manuálom, za príplatok možno dodať automat. Štandardne sa tiež jedná o predokolku, pohon 4x4 bude za príplatok k vybraným motorizáciam.

Mazda toho skutočne ešte veľa nepovedala. Dá sa však predpokladať rovnaký prístup ako u ostatných modelov využívajúcich továrenskú úspornú technológiu SkyActiv. No porovnávať posun hmotnosti s nejakým iným modelom dosť dobre nemožno, pretože Mazda ešte malý crossover nikdy nerobila.

Mazda CX-3 dostane aj moderné bezpečnostné a asistenčné systémy a rozšírené možnosti konektivity so smartfónmi, čo bude určite užitočné pre niekoho, kto strávi počas jazdy autom očami viac času na Facebooku ako na ceste.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY