vytisknout velikost písma Mazda CX-3 má šancu byť najzábavnejší malý crossover

Mazda CX-3 má šancu byť najzábavnejší malý crossover
Zoznam kapitol
  1. Nová Mazda CX-3
  2. Fotogaléria: Mazda CX-3

Nová Mazda CX-3 už nie je žiadnym tajomstvom. Automobilka ešte nezverejnila presnejšie technické dáta ani rozmery, ale veľkosťou by sme novinku mohli zaradiť asi niekam medzi novú Mazdu 2 a väčšiu Mazdu CX-5. No zloženie pohonných jednotiek napovedá, že to úplne malé a ľahké auto nebude.

mazda cx-3 (3).jpgmazda cx-3 (7).jpgmazda cx-3 (9).jpgPokiaľ bude Mazda CX-3 jazdiť rovnako dobre ako ostatné nové Mazdy, mohol by to byť skutočne najzábavnejší malý crossover, aspoň čo sa riadenia týka

Pod kapotou Mazdy CX-3 bude atmosférický benzínový dvojliter SkyActiv-G a európski zákazníci dostanú možnosť kúpiť si aj naftovú tisícpäťstovku SkyActiv-D. Všetky motory budú štandardne s šesťstupňovým manuálom, za príplatok možno dodať automat. Štandardne sa tiež jedná o predokolku, pohon 4x4 bude za príplatok k vybraným motorizáciam.

Mazda toho skutočne ešte veľa nepovedala. Dá sa však predpokladať rovnaký prístup ako u ostatných modelov využívajúcich továrenskú úspornú technológiu SkyActiv. No porovnávať posun hmotnosti s nejakým iným modelom dosť dobre nemožno, pretože Mazda ešte malý crossover nikdy nerobila.

Mazda CX-3 dostane aj moderné bezpečnostné a asistenčné systémy a rozšírené možnosti konektivity so smartfónmi, čo bude určite užitočné pre niekoho, kto strávi počas jazdy autom očami viac času na Facebooku ako na ceste.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Ďalší dlhodobý test bude patriť Škode Fabia Combi. Čaká nás pol roka s novým litrovým trojvalcom 1.0 TSI. Konkrétne ide o verziu s výkonom 81 kW, teda o vrcholnú motorizáciu. Fabia prišla do testu vo výbave Style a s niekoľkými príplatkovými prvkami.

4. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY