vytisknout velikost písma Mazda CX-3: Cenník odhalený, pripravte si minimálne 13 800 eur

Mazda CX-3: Cenník odhalený, pripravte si minimálne 13 800 eur

Aj Mazda CX-3 prežíva na autosalóne v Ženeve oficiálne európsku premiéru. Hoci bolo o tomto aute už všetko napísané, stále stojí za pozornosť. Predovšetkým preto, že v rámci ženevského autosalónu zverejnila Mazda oficiálne cenník. Takže, ak si mienite CX-3 zaobstarať, pripravte si minimálne 13 838 eur.

Základné prevedenie nesie výbavu Emotion a pod kapotou má benzínový dvojliter s výkonom 88 kW (120 k). Prirodzene je tu tiež manuál. K rovnakému motoru si môžete zaobstarať aj automat, ale to musíte preskočiť výbavu Challenge a siahnuť až po tretej úrovni Attraction. V takomto prípade zaplatíte za CX-3 už 19 tisíc eur.

Výkonnejší dvojliter (110 kW/150 k) je štandardne spojený s pohonom všetkých kolies a dostupný je len s najvyššími výbavami Revolution alebo Revolution Top. Za najlacnejšie štvorkolku tým pádom zaplatíte 20 600 eur, ak sa uspokojíte s manuálom.

Naftová časť ponuky obsahuje iba jeden motor, a síce tisícpäťstovku Skyactiv-D s výkonom 77 kW (105 k). Vyberať môžete to, či chcete predokolku (minimálne 17 480 eur), štvorkolku (21 669 eur od výbavy Revolution) alebo štvorkolku s automatom (23 308 eur s výbavou Revolution).

Základná výbava Emotion obsahuje šestnásťpalcové plechové disky, manuálnu klimatizáciu, elektricky ovládané okná, audio, centrálne zamykanie alebo asistent rozjazdu do kopca.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY