vytisknout velikost písma Mazda CX-3: Cenník odhalený, pripravte si minimálne 13 800 eur

Mazda CX-3: Cenník odhalený, pripravte si minimálne 13 800 eur

Aj Mazda CX-3 prežíva na autosalóne v Ženeve oficiálne európsku premiéru. Hoci bolo o tomto aute už všetko napísané, stále stojí za pozornosť. Predovšetkým preto, že v rámci ženevského autosalónu zverejnila Mazda oficiálne cenník. Takže, ak si mienite CX-3 zaobstarať, pripravte si minimálne 13 838 eur.

Základné prevedenie nesie výbavu Emotion a pod kapotou má benzínový dvojliter s výkonom 88 kW (120 k). Prirodzene je tu tiež manuál. K rovnakému motoru si môžete zaobstarať aj automat, ale to musíte preskočiť výbavu Challenge a siahnuť až po tretej úrovni Attraction. V takomto prípade zaplatíte za CX-3 už 19 tisíc eur.

Výkonnejší dvojliter (110 kW/150 k) je štandardne spojený s pohonom všetkých kolies a dostupný je len s najvyššími výbavami Revolution alebo Revolution Top. Za najlacnejšie štvorkolku tým pádom zaplatíte 20 600 eur, ak sa uspokojíte s manuálom.

Naftová časť ponuky obsahuje iba jeden motor, a síce tisícpäťstovku Skyactiv-D s výkonom 77 kW (105 k). Vyberať môžete to, či chcete predokolku (minimálne 17 480 eur), štvorkolku (21 669 eur od výbavy Revolution) alebo štvorkolku s automatom (23 308 eur s výbavou Revolution).

Základná výbava Emotion obsahuje šestnásťpalcové plechové disky, manuálnu klimatizáciu, elektricky ovládané okná, audio, centrálne zamykanie alebo asistent rozjazdu do kopca.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY