vytisknout velikost písma Mazda CX-3: Cenník odhalený, pripravte si minimálne 13 800 eur

Mazda CX-3: Cenník odhalený, pripravte si minimálne 13 800 eur

Aj Mazda CX-3 prežíva na autosalóne v Ženeve oficiálne európsku premiéru. Hoci bolo o tomto aute už všetko napísané, stále stojí za pozornosť. Predovšetkým preto, že v rámci ženevského autosalónu zverejnila Mazda oficiálne cenník. Takže, ak si mienite CX-3 zaobstarať, pripravte si minimálne 13 838 eur.

Základné prevedenie nesie výbavu Emotion a pod kapotou má benzínový dvojliter s výkonom 88 kW (120 k). Prirodzene je tu tiež manuál. K rovnakému motoru si môžete zaobstarať aj automat, ale to musíte preskočiť výbavu Challenge a siahnuť až po tretej úrovni Attraction. V takomto prípade zaplatíte za CX-3 už 19 tisíc eur.

Výkonnejší dvojliter (110 kW/150 k) je štandardne spojený s pohonom všetkých kolies a dostupný je len s najvyššími výbavami Revolution alebo Revolution Top. Za najlacnejšie štvorkolku tým pádom zaplatíte 20 600 eur, ak sa uspokojíte s manuálom.

Naftová časť ponuky obsahuje iba jeden motor, a síce tisícpäťstovku Skyactiv-D s výkonom 77 kW (105 k). Vyberať môžete to, či chcete predokolku (minimálne 17 480 eur), štvorkolku (21 669 eur od výbavy Revolution) alebo štvorkolku s automatom (23 308 eur s výbavou Revolution).

Základná výbava Emotion obsahuje šestnásťpalcové plechové disky, manuálnu klimatizáciu, elektricky ovládané okná, audio, centrálne zamykanie alebo asistent rozjazdu do kopca.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY