vytisknout velikost písma Mazda chystá malý crossover. CX-3 sa predstaví v Los Angeles

Mazda chystá malý crossover. CX-3 sa predstaví v Los Angeles

Za necelý mesiac odštartuje posledný tohtoročný veľký autosalón, ktorý sa koná v Los Angeles. Ako to tak vyzerá, bohatý program si pre túto príležitosť pripravuje automobilka Mazda. Tá totiž plánuje predstavenie faceliftu pre model CX-5, svetovú premiéru menšieho crossoveru CX-3 a dočkať by sme sa mali ešte jednej svetovej premiéry bližšie neurčeného automobilu. 

S takýmito informáciami prišli kolegovia z austrálskeho servera Motoring, ktorí sa odvolávajú na svoj ​​japonský zdroj. Mazda tak zamieri do čoraz viac obľúbeného segmentu, kde už nájdeme napríklad Mitsubishi ASX, Peugeot 2008 alebo novú Hondu HR-V. 

Technickým základom pre japonskú novinku sa stane Mazda2. Ak budeme vychádzať z údajov pre "dvojku", potom sa prípadní záujemcovia o CX-3 môžu tešiť na benzínovú tisícpäťstovku pohybujúcu sa s výkonom od 55 kW (75 k) do 85 kW (115 k). Diesel Skyactiv-D 1.5 potom ponúkne 77 kW (105 k) a 220 Nm.

Zdroj: Motoring

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY