vytisknout velikost písma Mazda chystá malý crossover. CX-3 sa predstaví v Los Angeles

Mazda chystá malý crossover. CX-3 sa predstaví v Los Angeles

Za necelý mesiac odštartuje posledný tohtoročný veľký autosalón, ktorý sa koná v Los Angeles. Ako to tak vyzerá, bohatý program si pre túto príležitosť pripravuje automobilka Mazda. Tá totiž plánuje predstavenie faceliftu pre model CX-5, svetovú premiéru menšieho crossoveru CX-3 a dočkať by sme sa mali ešte jednej svetovej premiéry bližšie neurčeného automobilu. 

S takýmito informáciami prišli kolegovia z austrálskeho servera Motoring, ktorí sa odvolávajú na svoj ​​japonský zdroj. Mazda tak zamieri do čoraz viac obľúbeného segmentu, kde už nájdeme napríklad Mitsubishi ASX, Peugeot 2008 alebo novú Hondu HR-V. 

Technickým základom pre japonskú novinku sa stane Mazda2. Ak budeme vychádzať z údajov pre "dvojku", potom sa prípadní záujemcovia o CX-3 môžu tešiť na benzínovú tisícpäťstovku pohybujúcu sa s výkonom od 55 kW (75 k) do 85 kW (115 k). Diesel Skyactiv-D 1.5 potom ponúkne 77 kW (105 k) a 220 Nm.

Zdroj: Motoring

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

22. 9. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY