vytisknout velikost písma Mazda 6 s motorom 2,2 Skyactiv-D prichádza s nižšími emisiami CO2

Rozdiely to nie sú nijako závratné, avšak na niektorých trhoch to Mazde 6 predsa najskôr pomôže.
Mazda 6 s motorom 2,2 Skyactiv-D prichádza s nižšími emisiami CO2

Aktuálna vlajková loď značky Mazda, model Mazda 6, teraz ponúkne nižšiu hladinu emisií CO2. Ide o vznetové prevedenie, pre ktoré je k dispozícii len štvorvalec 2,2 Skyactiv-D, ktorý prešiel podľa tvrdenia automobilky Mazda drobnými technickými úpravami. Pri nezmenenom výkone 150 koní (110 kW) s ním sedan Mazda 6 s manuálnou prevodovkou teraz vypustí CO2 s hmotnosťou 104 g/km, čo je o 4 g/km menej ako doteraz.

Kombík Mazda 6 s rovnakou pohonnou jednotkou potom zníži emisie CO2 z doterajších 116 na výsledných 110 g/km. Pre užívateľa to nič výrazného neznamená, avšak na niektorých trhoch, na ktorých sa cestná daň riadi práve podľa deklarovaných priemerných emisií CO2, by to Mazde 6 mohlo pomôcť. Napríklad vo Veľkej Británii totiž kombi Mazda 6 touto viac menej administratívnou úpravou kleslo do nižšej sadzby.

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz G 350 d Professional: Profík pre vyvolených

Test Mercedes-Benz G 350 d Professional: Profík pre vyvolených

Záujemcovia o lacnejšiu alternatívu skôr automaticky volili Defender, lenže ten už si dnes nekúpite. Okrem Jeepu Wrangler je tak Professional posledným zástupcom svojho druhu.

16. 5. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY