vytisknout velikost písma Mazda 6 s motorom 2,2 Skyactiv-D prichádza s nižšími emisiami CO2

Rozdiely to nie sú nijako závratné, avšak na niektorých trhoch to Mazde 6 predsa najskôr pomôže.
Mazda 6 s motorom 2,2 Skyactiv-D prichádza s nižšími emisiami CO2

Aktuálna vlajková loď značky Mazda, model Mazda 6, teraz ponúkne nižšiu hladinu emisií CO2. Ide o vznetové prevedenie, pre ktoré je k dispozícii len štvorvalec 2,2 Skyactiv-D, ktorý prešiel podľa tvrdenia automobilky Mazda drobnými technickými úpravami. Pri nezmenenom výkone 150 koní (110 kW) s ním sedan Mazda 6 s manuálnou prevodovkou teraz vypustí CO2 s hmotnosťou 104 g/km, čo je o 4 g/km menej ako doteraz.

Kombík Mazda 6 s rovnakou pohonnou jednotkou potom zníži emisie CO2 z doterajších 116 na výsledných 110 g/km. Pre užívateľa to nič výrazného neznamená, avšak na niektorých trhoch, na ktorých sa cestná daň riadi práve podľa deklarovaných priemerných emisií CO2, by to Mazde 6 mohlo pomôcť. Napríklad vo Veľkej Británii totiž kombi Mazda 6 touto viac menej administratívnou úpravou kleslo do nižšej sadzby.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY