vytisknout velikost písma Mazda 3 sa siedmeho decembra predstaví na Andros Trophy

Mazda 3 sa siedmeho decembra predstaví na Andros Trophy

Možno to je náhoda a možno aj nie, ale veľmi krátko potom, čo sme písali na tému možného použitia pohonu všetkých kolies pre novú Mazdu 3 MPS tu máme ďalšiu zaujímavú novinku. Nový japonský hatchback sa predstaví v seriáli Andros Trophy, teda bude pretekať na ľade. Vídať by sme mali na ľadových tratiach dva súťažné špeciály a to po dobu nasledujúcich troch sezón.

 

Biznis | Športové autá | Mazda

Mazda 3 MPS zrejme dorazí s pohonom všetkých kolies

Prvýkrát sa Mazda 3 predstaví v Andros Trophy siedmeho decembra vo Val Thorens. Kto si sadne za volant, to sa ešte nevie, niektoré špekulácie sľubujú mená typu Olivier Panis alebo dokonca Jacques Villeneuve, ale na konkrétne mená jazdcov si budeme musieť chvíľku počkať. Každopádne automobil pripraví Sport Garage, čo je spoločnosť, ktorá už pre rovnaký seriál pripravila špeciály Škoda.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY