vytisknout velikost písma Maskovaný Mercedes triedy E (W213) pristihnutý v Plzni

Automobilka s trojcípou hviezdou v znaku testuje na západe Čiech prototypy modelu, ktorý opustí hranaté tvary a v interiéri aj exteriéri nadviaže na triedu S.
Maskovaný Mercedes triedy E (W213) pristihnutý v Plzni
Zoznam kapitol
  1. Maskovaný Mercedes triedy E (W213)
  2. Maskovaný Mercedes triedy E (W213): Fotogaléria

Možno ešte pred koncom tohto roka odhalí Mercedes-Benz ďalšiu generáciu svojej triedy E. Súčasná, štvrtá generácia s interným označením W212 je na trhu už od roku 2009 a hoci v roku 2013 prešla dôkladným faceliftom, šesť rokov je v prémiovej vyššej strednej triede dlhá doba.

994447_495345757286445_3494132760897229372_n copy.jpg11000534_10202780626951850_9099951631933248847_o copy.jpg
Fotografie maskovanej triedy E z Plzne nám poslal čitateľ H. Valečka. Ďakujeme!

Piata generácia triedy E (W213) stojí na platforme MRA, rovnako ako aktuálna trieda C. Mala by dostať trochu väčšie rozmery vrátane rázvoru a tým pádom aj priestrannejší interiér. V ňom možno očakávať dramatický posun čo do dizajnu aj vnímanej kvality.

Palubná doska novej triedy E by mala mať podobnú architektúru ako v luxusnej triede S, s dvojicou veľkých farebných displejov pod spoločnou kaplnkou, kruhovými ventilačnými otvormi a veľkorysým prídelom dekoračného dreva.

Čiastočný príklon k "bionickému" dizajnu bez rovných liniek a ostrých hrán prišiel už s faceliftom doterajšej triedy E. Očakávajte ale, že novinka bude po vzore triedy S aj triedy C ešte zaoblenejšia.

Veľké zmeny sa odohrajú aj pod kapotou. Namiesto vidlicových šesťvalcov nastúpia nové radové. Najpredávanejšími motorizáciami v Európe však zrejme budú preplňované štvorvalce na benzín aj na naftu.

Rovnako ako predtým aj tentoraz testuje Mercedes chystanú novinku v okolí Plzne, kde pre vás zamaskované prototypy nafotil čitateľ H. Valečka a jeho priatelia.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY