vytisknout velikost písma Maskovaný Mercedes triedy E (W213) pristihnutý v Plzni

Automobilka s trojcípou hviezdou v znaku testuje na západe Čiech prototypy modelu, ktorý opustí hranaté tvary a v interiéri aj exteriéri nadviaže na triedu S.
Maskovaný Mercedes triedy E (W213) pristihnutý v Plzni
Zoznam kapitol
  1. Maskovaný Mercedes triedy E (W213)
  2. Maskovaný Mercedes triedy E (W213): Fotogaléria

Možno ešte pred koncom tohto roka odhalí Mercedes-Benz ďalšiu generáciu svojej triedy E. Súčasná, štvrtá generácia s interným označením W212 je na trhu už od roku 2009 a hoci v roku 2013 prešla dôkladným faceliftom, šesť rokov je v prémiovej vyššej strednej triede dlhá doba.

994447_495345757286445_3494132760897229372_n copy.jpg11000534_10202780626951850_9099951631933248847_o copy.jpg
Fotografie maskovanej triedy E z Plzne nám poslal čitateľ H. Valečka. Ďakujeme!

Piata generácia triedy E (W213) stojí na platforme MRA, rovnako ako aktuálna trieda C. Mala by dostať trochu väčšie rozmery vrátane rázvoru a tým pádom aj priestrannejší interiér. V ňom možno očakávať dramatický posun čo do dizajnu aj vnímanej kvality.

Palubná doska novej triedy E by mala mať podobnú architektúru ako v luxusnej triede S, s dvojicou veľkých farebných displejov pod spoločnou kaplnkou, kruhovými ventilačnými otvormi a veľkorysým prídelom dekoračného dreva.

Čiastočný príklon k "bionickému" dizajnu bez rovných liniek a ostrých hrán prišiel už s faceliftom doterajšej triedy E. Očakávajte ale, že novinka bude po vzore triedy S aj triedy C ešte zaoblenejšia.

Veľké zmeny sa odohrajú aj pod kapotou. Namiesto vidlicových šesťvalcov nastúpia nové radové. Najpredávanejšími motorizáciami v Európe však zrejme budú preplňované štvorvalce na benzín aj na naftu.

Rovnako ako predtým aj tentoraz testuje Mercedes chystanú novinku v okolí Plzne, kde pre vás zamaskované prototypy nafotil čitateľ H. Valečka a jeho priatelia.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY