vytisknout velikost písma Maserati GranTurismo v sériách Centennial oslávi 100. výročie značky

Pre tohtoročný autosalón v New Yorku si automobilka Maserati pripravila premiéru edície Centennial odvodenej z radu GranTurismo.
Maserati GranTurismo v sériách Centennial oslávi 100. výročie značky

V spomienkach väčšiny z nás stále ešte žiari hviezda špeciálu Maserati Alfieri, ktorý sa stal jednou z najžiarivejších premiér tohtoročného autosalónu v Ženeve. Automobilka Maserati tento rok oslavuje úctyhodné výročie v podobe 100. narodenín a ako súčasť sprievodného programu pripravila pod hrdým označením Centennial špeciálnu edícia vozidiel Maserati GranTurismo a Maserati GranCabrio.

Maserati GranTurismo Centennial 01.jpgMaserati GranTurismo Centennial 02.jpgMaserati GranTurismo Centennial 03.jpgMaserati GranTurismo Centennial 11.jpgMaserati GranTurismo Centennial 12.jpg
Maserati GranTurismo a GranCabrio v prevedení Centennial pripomína 100. narodeniny značky

Pri prvom pohľade na zábery vás zrejme zaujmú nové, špeciálne farby. Kupé GranTurismo nesie červený lak Magma, pričom roadster GranCabrio je lakovaný odtieňom modrá Inchistro, ktorý má pripomínať farbu v embléme značky Maserati, resp. domáceho mesta Bologne. Zákazník bude môcť vyberať aj z ďalších štyroch farieb, pričom vo všetkých prípadoch sa tieto odtiene premietajú aj do sfarbenia detailov v interiéri vrátane dekoračných častí čalúnenia.

Maserati GranTurismo Centennial 04.jpgMaserati GranTurismo Centennial 13.jpgMaserati GranTurismo Centennial 14.jpg

Poťahy sedadiel potom odrážajú farby stredových krytiek liatych ráfikov. Interiéry sú v kupé čalúnené čiernou, v roadsteroch potom krémovú kožou, tešiť sa môžete aj na dekoračné prvky z uhlíkových kompozitov a originálne emblémy. O pohon sa stará osemvalec 4,7 l prevzatý z verzie Maserati GranTurismo MC Stradale a kombinovaný so šesťstupňovou automatickou prevodovkou ZF, pričom najvyššia rýchlosť u všetkých verzií činí 300 km/h.

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY