vytisknout velikost písma Maserati GranTurismo v sériách Centennial oslávi 100. výročie značky

Pre tohtoročný autosalón v New Yorku si automobilka Maserati pripravila premiéru edície Centennial odvodenej z radu GranTurismo.
Maserati GranTurismo v sériách Centennial oslávi 100. výročie značky

V spomienkach väčšiny z nás stále ešte žiari hviezda špeciálu Maserati Alfieri, ktorý sa stal jednou z najžiarivejších premiér tohtoročného autosalónu v Ženeve. Automobilka Maserati tento rok oslavuje úctyhodné výročie v podobe 100. narodenín a ako súčasť sprievodného programu pripravila pod hrdým označením Centennial špeciálnu edícia vozidiel Maserati GranTurismo a Maserati GranCabrio.

Maserati GranTurismo Centennial 01.jpgMaserati GranTurismo Centennial 02.jpgMaserati GranTurismo Centennial 03.jpgMaserati GranTurismo Centennial 11.jpgMaserati GranTurismo Centennial 12.jpg
Maserati GranTurismo a GranCabrio v prevedení Centennial pripomína 100. narodeniny značky

Pri prvom pohľade na zábery vás zrejme zaujmú nové, špeciálne farby. Kupé GranTurismo nesie červený lak Magma, pričom roadster GranCabrio je lakovaný odtieňom modrá Inchistro, ktorý má pripomínať farbu v embléme značky Maserati, resp. domáceho mesta Bologne. Zákazník bude môcť vyberať aj z ďalších štyroch farieb, pričom vo všetkých prípadoch sa tieto odtiene premietajú aj do sfarbenia detailov v interiéri vrátane dekoračných častí čalúnenia.

Maserati GranTurismo Centennial 04.jpgMaserati GranTurismo Centennial 13.jpgMaserati GranTurismo Centennial 14.jpg

Poťahy sedadiel potom odrážajú farby stredových krytiek liatych ráfikov. Interiéry sú v kupé čalúnené čiernou, v roadsteroch potom krémovú kožou, tešiť sa môžete aj na dekoračné prvky z uhlíkových kompozitov a originálne emblémy. O pohon sa stará osemvalec 4,7 l prevzatý z verzie Maserati GranTurismo MC Stradale a kombinovaný so šesťstupňovou automatickou prevodovkou ZF, pričom najvyššia rýchlosť u všetkých verzií činí 300 km/h.

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY