vytisknout velikost písma Maserati GranTurismo v sériách Centennial oslávi 100. výročie značky

Pre tohtoročný autosalón v New Yorku si automobilka Maserati pripravila premiéru edície Centennial odvodenej z radu GranTurismo.
Maserati GranTurismo v sériách Centennial oslávi 100. výročie značky

V spomienkach väčšiny z nás stále ešte žiari hviezda špeciálu Maserati Alfieri, ktorý sa stal jednou z najžiarivejších premiér tohtoročného autosalónu v Ženeve. Automobilka Maserati tento rok oslavuje úctyhodné výročie v podobe 100. narodenín a ako súčasť sprievodného programu pripravila pod hrdým označením Centennial špeciálnu edícia vozidiel Maserati GranTurismo a Maserati GranCabrio.

Maserati GranTurismo Centennial 01.jpgMaserati GranTurismo Centennial 02.jpgMaserati GranTurismo Centennial 03.jpgMaserati GranTurismo Centennial 11.jpgMaserati GranTurismo Centennial 12.jpg
Maserati GranTurismo a GranCabrio v prevedení Centennial pripomína 100. narodeniny značky

Pri prvom pohľade na zábery vás zrejme zaujmú nové, špeciálne farby. Kupé GranTurismo nesie červený lak Magma, pričom roadster GranCabrio je lakovaný odtieňom modrá Inchistro, ktorý má pripomínať farbu v embléme značky Maserati, resp. domáceho mesta Bologne. Zákazník bude môcť vyberať aj z ďalších štyroch farieb, pričom vo všetkých prípadoch sa tieto odtiene premietajú aj do sfarbenia detailov v interiéri vrátane dekoračných častí čalúnenia.

Maserati GranTurismo Centennial 04.jpgMaserati GranTurismo Centennial 13.jpgMaserati GranTurismo Centennial 14.jpg

Poťahy sedadiel potom odrážajú farby stredových krytiek liatych ráfikov. Interiéry sú v kupé čalúnené čiernou, v roadsteroch potom krémovú kožou, tešiť sa môžete aj na dekoračné prvky z uhlíkových kompozitov a originálne emblémy. O pohon sa stará osemvalec 4,7 l prevzatý z verzie Maserati GranTurismo MC Stradale a kombinovaný so šesťstupňovou automatickou prevodovkou ZF, pričom najvyššia rýchlosť u všetkých verzií činí 300 km/h.

Predošlá KAPITOLY Ďalšia
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

včera | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY