vytisknout velikost písma Maruti Suzuki Ciaz ide proti Škode Rapid. V Indii

Maruti Suzuki Ciaz ide proti Škode Rapid. V Indii

Indické Maruti Suzuki Ciaz je ďalší lacný aerodynamický krásavec, ktorý sa na náš trh nepozrie. Škoda, ponuka v segmente tých najlacnejších prostriedkov individuálnej automobilovej dopravy tak bude zase o niečo chudobnejšia a Dacia Logan zostane na pozícii toho najlacnejšieho, čo sa dá za peniaze kúpiť, osamotená.

Suzuki tento automobil vyvinulo pre indickú automobilku Maruti, v ktorej je zainteresovaná aj finančne. Pod kapotou tohto klasického malého sedanu s kufrom s objemom 510 litrov je buď benzínová tisícštyristovka (92 koní, 130 Nm) alebo turbodiesel 1,3 l pôvodom vo Fiate (90 koní, 200 Nm).

Keďže nový sedan Maruti Suzuki Ciaz s rázvorom s dĺžkou 2650 mm váži len niečo málo cez tonu, dá sa očakávať slušná dynamika, ale aj pomerne nízky jazdný komfort a akustická izolácia. Lenže o to na rozvojovom indickom trhu určite nepôjde v prvom rade.

Aj keď to z európskeho pohľadu vyzerá, že sa tento sedan snaží zacieliť hlavne na šetrných zákazníkov, v skutočnosti bude v Indii zastávať post pomerne luxusného vozidla, hoci cenovo prijateľnejšieho. V ponuke má byť napríklad aj bezkľúčové odomykanie, audio systém, dotyková navigácia, dvojzónová automatická klimatizácia s výduchmi pre zadné sedadlá, kožené čalúnenie sedačiek, parkovacie senzory, cúvacia kamera a ďalšie rozmaznávajúce maličkosti. Jedným z úhlavných nepriateľov tohto Suzuki na indickom trhu bude aj tu montovaná Škoda Rapid.

1400506228199461493.jpg14462971571384756481.jpg20182007751740133955.jpg

8508272862051641919.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY