vytisknout velikost písma Marco Polo nestačí? Tak tu máme obytný Mercedes-Benz Unimog U5000

Marco Polo nestačí? Tak tu máme obytný Mercedes-Benz Unimog U5000

Obytné autá, ktoré vyzerajú tak, že prežijú aj koniec sveta, sa medzi čínskymi hnuteľnými zákazníkmi tešia čoraz väčšej obľube. Zrejme preto vznikol nedávno predstavený projekt Zetros Desert Edition od spoločnosti Carlex, z rovnakého dôvodu sa na Beijing Crab Island International Auto Show ukázal Unimog U5000 s dizajnom armádneho špeciálu a s interiérom luxusného obytného vozu.

Vnútri nechýba vôbec nič. Nájdete tu sprchu, toaletu, zariadenú kuchyňu alebo postele. Samozrejmosťou sú perfektné materiály a drevená podlaha evokujúca luxusné jachty.

O pohon sa stará štvorvalcový turbodiesel disponujúci maximom 210 kW (286 k), krútiaci moment dosahuje na 810 Nm v rozmedzí od 1200 do 1800 ot./min. Najvyššia rýchlosť je obmedzená na 80 km/h, svetlá výška narástla na 50 centimetrov.

Takže: ak vám pripadá nedávno predstavený Mercedes-Benz triedy V v prevedení Marco Polo príliš civilný, toto by mohla byť vhodná alternatíva.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY