vytisknout velikost písma Mansory Rolls-Royce Dawn: 780 koní pre luxusný kabriolet

Mansory Rolls-Royce Dawn: 780 koní pre luxusný kabriolet

Spoločnosť Mansory sa nebojí upraviť žiadny automobil a nebojí sa ani zmien, ktoré ostatní považujú za nevkusné. Aktuálne úprava si vzala do parády Rolls-Royce Dawn a ako môžete vidieť na fotkách, na pomery Mansory ide o veľmi decentný tuning. Rolls-Royce Dawn totiž dostal len minimálnu dizajnové zmeny. Iný je predný nárazník doplnený o malý karbónový spojler, drobný spojler sa objavil aj vzadu a to je vlastne všetko.

Samozrejmosťou je možnosť nasadiť rôzna kolesá podľa vášho želania. Mansory samotné odporúča disky V6 veľkosti 22 palcov obuté do pneumatík Vredestein s rozmerom 265/35 vpredu a 295/30 vzadu.

53943856.jpg805324951.jpg

Pár zmien sa udialo aj v interiéri, kde nájdete materiály typu brúseného hliníka, karbónu alebo kvalitného dreva. Samozrejmosťou je perfektná koža a keď si vymyslíte čokoľvek iné, ľudia od Mansory radi za patričný poplatok zmenia vaše priania na skutočnosť. Zrejme tým najzaujímavejším je ale nakoniec technika. Štandardný Rolls-Royce Dawn disponuje parametrami 420 kW (570 k) a 780 Nm, po zásahu Mansory má vodič k dispozícii 544 kW (740 k) a rovných 1000 Nm. Akcelerácia z nuly na 100 km/h zaberie 4,5 s a najvyššia rýchlosť sa posunula z pôvodných 250 km/h na 285 km/h.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY