vytisknout velikost písma Mansory pripravilo pre S 63 AMG edíciu "čmeliak". Ako sa vám páči?

Mansory pripravilo pre S 63 AMG edíciu "čmeliak". Ako sa vám páči?

Mansory je spoločnosť, ktorá ctí heslo "zákazník, náš pán" na viac ako sto percent. Keď príde bohatý záujemca s nejakým extravagantným prianím, dostane presne to, čo chce. A tak vznikajú autá typu modro-fialového Porsche Panamera so žlto-modrým interiérom. Podľa rovnakého receptu potom vznikol aj žlto-čierny Mercedes-Benz triedy S.

Spoločnosť Mansory sa s edíciou zvanou "Bumblebee" pochválila bez ďalších podrobností na svojom profile na Facebooku a po internete sa okamžite začali šíriť negatívne reakcie. Auto síce vyzerá ako trochu prerastený taxík, ale ako sa hovorí, "proti gustu ..." Ostatne, pozrite sa na fotky a určite si urobíte vlastný názor.

Čo sa samotného auta týka, ide o upravenú vrcholnú verziu S 63 AMG, ktorú Mansory predstavilo koncom minulého roka. Okrem obrovského množstva karbónu a kolies veľkosti 22 palcov sa tiež riadne zvyšoval výkon, a to v dvoch úrovniach.

Síce nevieme, čo presne má táto žltá verzia pod kapotou, ale každá z možností je svojím spôsobom trochu hrozivá. Slabší variant totiž zvládne 588 kW (800 koní), 1200 Nm a stovku za 3,6 s, silnejšia verzia ponúka 735 kW (1000 k), 1400 Nm a stovku za 3,2 s.

mansory_1.jpgmansory_3.jpgmansory_2.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY