vytisknout velikost písma Mansory predstavuje Mercedes S 63 AMG vyladený na tisíc koní

Mansory predstavuje Mercedes S 63 AMG vyladený na tisíc koní

Mansory predstavuje možnosti, ako si prípadní záujemcovia môžu vylepšiť Mercedes-Benz triedy S v prevedení 63 AMG. Ako je u tohto úpravcu zvykom, pripravte sa na poriadnu dávku karbónových dielov a dôkladne navýšený výkon motora. Dostať sa môžete až na tisíc koní, respektíve na zrýchlenie 0 - 100 km/h len za 3,2 s.

Dizajn upravenej triedy S 63 AMG vylepšila spoločnosť Mansory karbónovým bodykitom. Nový je nárazník s diódami denného svietenia, karbón nájdete aj na spätných zrkadlách, prahových nástavcoch, na zadnom nárazníku a samozrejme nesmie chýbať ani zadný spojler, ktorý je (ako inak než) karbónový. Dizajn podčiarknu disky vo veľkosti 22 palcov a o patričný zvuk sa postará nerezový výfuk.

Aj do interiéru sa nasťahovala rada úprav. Vybrať si môžete medzi karbónovými dekormi alebo, aby toho karbónu nebolo až moc, klasickým dreveným obložením. Všetko je samozrejme maximálne luxusné. Napriek tomu ale tie najzaujímavejšie veci nájdete pod kapotou.

Dvakrát preplňovaný osemvalec posilnil na 588 kW (800 koní) a 1200 Nm. Len pre porovnanie, štandardný variant ponúkne 430 kW (585 koní) a 900 Nm. Zrýchlenie na stovku po úprave prebehne za príjemných 3,6 s, ale to nie je všetko.

Spoločnosť Mansory počíta aj s tým, že by to niekomu nemuselo stačiť, takže pripravila paket s príznačným označením M1000. Ten výkon motora ešte ďalej zdvihne. Konečné parametre teda znejú 735 kW (1000 koní) a 1400 Nm. Šprint na stovku sa potom zmení v záležitosť na iba 3,2 s a maximálne sa rozbehnete na 300 km/h. Potom vás utne obmedzovač.

mansory_16.jpgmansory_01.jpgmansory_03.jpgmansory_05.jpgmansory_06.jpgmansory_07.jpgmansory_08.jpgmansory_09.jpgmansory_02.jpgmansory_13.jpgmansory_04.jpgmansory_10.jpgmansory_11.jpgmansory_12.jpgmansory_15.jpgmansory_17.jpg

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák
BMW X4 xDrive20d vs. Mercedes-Benz GLC Coupé 250d 4Matic: v stopách X6

BMW X4 vs. Mercedes-Benz GLC

Vzhľadom na úspech BMW X6 je vlastne prekvapujúce, ako dlho zostával tento model v pomyselnej kategórii "prémiových SUV so splývajúcou strechou" osamotený. Aj v samom závere roku 2016, keď tento porovnávací test vznikal, boli na trhu len štyri také autá od dvoch značiek: X6, jeho priamy súper (zlé jazyky by mohli povedať "kópia") v podobe Mercedesu GLE Coupé - a menší súrodenci oboch gigantov, BMW X4 a Mercedes-Benz GLC Coupé. Práve tie sme pozvali k dnešnému duelu.

10. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY