vytisknout velikost písma Mansory predstavuje Mercedes S 63 AMG vyladený na tisíc koní

Mansory predstavuje Mercedes S 63 AMG vyladený na tisíc koní

Mansory predstavuje možnosti, ako si prípadní záujemcovia môžu vylepšiť Mercedes-Benz triedy S v prevedení 63 AMG. Ako je u tohto úpravcu zvykom, pripravte sa na poriadnu dávku karbónových dielov a dôkladne navýšený výkon motora. Dostať sa môžete až na tisíc koní, respektíve na zrýchlenie 0 - 100 km/h len za 3,2 s.

Dizajn upravenej triedy S 63 AMG vylepšila spoločnosť Mansory karbónovým bodykitom. Nový je nárazník s diódami denného svietenia, karbón nájdete aj na spätných zrkadlách, prahových nástavcoch, na zadnom nárazníku a samozrejme nesmie chýbať ani zadný spojler, ktorý je (ako inak než) karbónový. Dizajn podčiarknu disky vo veľkosti 22 palcov a o patričný zvuk sa postará nerezový výfuk.

Aj do interiéru sa nasťahovala rada úprav. Vybrať si môžete medzi karbónovými dekormi alebo, aby toho karbónu nebolo až moc, klasickým dreveným obložením. Všetko je samozrejme maximálne luxusné. Napriek tomu ale tie najzaujímavejšie veci nájdete pod kapotou.

Dvakrát preplňovaný osemvalec posilnil na 588 kW (800 koní) a 1200 Nm. Len pre porovnanie, štandardný variant ponúkne 430 kW (585 koní) a 900 Nm. Zrýchlenie na stovku po úprave prebehne za príjemných 3,6 s, ale to nie je všetko.

Spoločnosť Mansory počíta aj s tým, že by to niekomu nemuselo stačiť, takže pripravila paket s príznačným označením M1000. Ten výkon motora ešte ďalej zdvihne. Konečné parametre teda znejú 735 kW (1000 koní) a 1400 Nm. Šprint na stovku sa potom zmení v záležitosť na iba 3,2 s a maximálne sa rozbehnete na 300 km/h. Potom vás utne obmedzovač.

mansory_16.jpgmansory_01.jpgmansory_03.jpgmansory_05.jpgmansory_06.jpgmansory_07.jpgmansory_08.jpgmansory_09.jpgmansory_02.jpgmansory_13.jpgmansory_04.jpgmansory_10.jpgmansory_11.jpgmansory_12.jpgmansory_15.jpgmansory_17.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY