vytisknout velikost písma Mansory predstavuje Mercedes S 63 AMG vyladený na tisíc koní

Mansory predstavuje Mercedes S 63 AMG vyladený na tisíc koní

Mansory predstavuje možnosti, ako si prípadní záujemcovia môžu vylepšiť Mercedes-Benz triedy S v prevedení 63 AMG. Ako je u tohto úpravcu zvykom, pripravte sa na poriadnu dávku karbónových dielov a dôkladne navýšený výkon motora. Dostať sa môžete až na tisíc koní, respektíve na zrýchlenie 0 - 100 km/h len za 3,2 s.

Dizajn upravenej triedy S 63 AMG vylepšila spoločnosť Mansory karbónovým bodykitom. Nový je nárazník s diódami denného svietenia, karbón nájdete aj na spätných zrkadlách, prahových nástavcoch, na zadnom nárazníku a samozrejme nesmie chýbať ani zadný spojler, ktorý je (ako inak než) karbónový. Dizajn podčiarknu disky vo veľkosti 22 palcov a o patričný zvuk sa postará nerezový výfuk.

Aj do interiéru sa nasťahovala rada úprav. Vybrať si môžete medzi karbónovými dekormi alebo, aby toho karbónu nebolo až moc, klasickým dreveným obložením. Všetko je samozrejme maximálne luxusné. Napriek tomu ale tie najzaujímavejšie veci nájdete pod kapotou.

Dvakrát preplňovaný osemvalec posilnil na 588 kW (800 koní) a 1200 Nm. Len pre porovnanie, štandardný variant ponúkne 430 kW (585 koní) a 900 Nm. Zrýchlenie na stovku po úprave prebehne za príjemných 3,6 s, ale to nie je všetko.

Spoločnosť Mansory počíta aj s tým, že by to niekomu nemuselo stačiť, takže pripravila paket s príznačným označením M1000. Ten výkon motora ešte ďalej zdvihne. Konečné parametre teda znejú 735 kW (1000 koní) a 1400 Nm. Šprint na stovku sa potom zmení v záležitosť na iba 3,2 s a maximálne sa rozbehnete na 300 km/h. Potom vás utne obmedzovač.

mansory_16.jpgmansory_01.jpgmansory_03.jpgmansory_05.jpgmansory_06.jpgmansory_07.jpgmansory_08.jpgmansory_09.jpgmansory_02.jpgmansory_13.jpgmansory_04.jpgmansory_10.jpgmansory_11.jpgmansory_12.jpgmansory_15.jpgmansory_17.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY