vytisknout velikost písma Manažéri Hondy prídu kvôli zvolávacím akciám o časť výplaty

Manažéri Hondy prídu kvôli zvolávacím akciám o časť výplaty

Automobilka Honda potrestala svojich najvyšších predstaviteľov za už piatu zvolávaciu akciu na populárny model Jazz v tomto roku. Vysokí manažéri automobilky, medzi nimi aj výkonný riaditeľ Takanobu Ito, prídu v nasledujúcich troch mesiacoch o pätinu výplaty, takže sa budú musieť uskromniť. 

Ďalší vysokí predstavitelia automobilky prídu o desať percent platu. Hoci sa tým rozhodne nezalepí diera po nákladoch na zvolávaciu akciu, ktoré len za tento rok stáli automobilku približne 160 miliónov dolárov, jedná sa aspoň o gesto, že automobilke a jej vedeniu nie je kvalita ľahostajná. 

Honda navyše vôbec prvýkrát v histórii zriadila špeciálny manažérsky post pre kontrolu kvality, ktorý bude mať na starosti aj preverovanie subdodávateľov. Aj na Hondu dopadla aféra s airbagmi Takata, ktorá sa týka miliónov jej vozidiel. Len v USA ešte musí do servisu zhruba päť miliónov automobilov Honda na výmenu airbagov.

zdroj: Reuters

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY