vytisknout velikost písma Majitelia vozidiel Škoda sú najchytrejší, ukázal prieskum

Majitelia vozidiel Škoda sú najchytrejší, ukázal prieskum

Až 40% majiteľov vozidla značky Škoda si o sebe myslí, že boli pri voľbe nového auta veľmi chytrí. Prieskum britského portálu pre motoristov weloveanycar.com ukázal, že žiadna iná značka nemá tak rozumných zákazníkov.

Podľa prieskumu vraj vozidlá Škoda presne zodpovedajú svojou funkciou potrebám priemerných motoristov vyžadujúcich bezpečnú, pohodlnú a úspornú prepravu z miesta A do miesta B.

Majitelia vozidiel z materského Volkswagenu si pripadajú chytrí len z 27%, ostatné značky sa spravidla držia okolo 10%. Majitelia prémiových značiek nechápu voľbu svojho auta ako výber z rozumu, ale majú úplne iné priority, ako napríklad prestíž a pocit výnimočnosti.

Napríklad nikto z viac ako dvoch tisícok oslovených majiteľov vozidla Škoda si vďaka svojmu autu nepripadá príťažlivý a len dve percentá sa domnievajú, že svojím príchodom vo vozidle Škoda vyvolajú rozruch. Päť percent opýtaných sa domnieva, že im škodovku niekto závidí.

Naproti tomu napríklad majitelia vozidla Jaguar majú z 22% dojem, že im ľudia auto závidia a 8% z nich sa domnieva, že sú vďaka Jaguaru pre okolie príťažlivejší. Majitelia prémiových nemeckých značiek to vidia veľmi podobne.

Cez 30% majiteľov vozidiel Audi, BMW a Mercedes si pripadajú nejakým spôsobom zvýhodnení nad ostatnými a takmer 20% z nich si pripadá neobyčajne.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY