vytisknout velikost písma Mahindra ukázala prvú skicu svojho kupé-SUV. Má sa ho BMW X4 báť?

Mahindra ukázala prvú skicu svojho kupé-SUV. Má sa ho BMW X4 báť?

Športovo sa tváriace crossovery medzi kupé a SUV sú teraz v kurze. Vo februári predstaví svoju vlastnú víziu takého auta indická automobilka Mahindra, o ktorej sa hovorilo v poslednej dobe najmä v súvislosti s kúpou dizajnérskeho štúdia Pininfarina. Napriek tomu na svojom kupé-SUV pracovala značka ešte sama.

)mahindra 001.jpg
Mahindra XUV Aero na prvej skice

Novinka sa volá Mahindra XUV Aero a prvá skica napovedá, že je napríklad BMW X6 alebo menšia X4 jasnou inšpiráciou. Nie snáď, že by Mahindra kopírovala, ale výrazne tvarované boky a atrapy difúzorov sú presne to, čo ľudia na týchto autách chcú.

Pod povrchom nového modelu, ktorý by sa mal ukázať v štádiu predprodukčného konceptu na nadchádzajúcom indickom autosalóne Auto Expo, je prednokolková platforma z SUV Mahindra XUV 500. To je dlhé 4,6 metra a približne napovedá, aký veľký by mohol byť nový "športový "model.

O motoroch ešte nič nevieme, ale podľa všetkého sa pod kapotou "indickej X4" objaví turbodiesel 2,2 l s výkonom 104 kW (142 k) a krútiacim momentom 330 Nm spojený so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou, ktorý nájdeme aj v modeli XUV 500.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

včera | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY