vytisknout velikost písma Macan Turbo od Porsche Exclusive: Červená metalíza a kolesá veľkosti 21"

Macan Turbo od Porsche Exclusive: Červená metalíza a kolesá veľkosti 21"

V rámci programu Porsche Exclusive sa dostalo aj na model Macan. Prvú maximálnu luxusnú verziu sme si mohli pozrieť už v apríli minulého roka, kedy ale išlo o model Macan S. Po novom prichádza dozdobený aj vrcholný Macan Turbo.

Ten dostal červenú farbu karosérie Red Metallic, ktorá kontrastuje s lesklo čiernymi doplnkami typu strešných lyžín, masky chladiča, zadného difúzora alebo bočných líšt. Lesklo čierne sú tiež kolesá Sport Classic, ktoré majú veľkosť 21 ". Vnútri nemôžu chýbať karbónové dekory a luxusné tmavo hnedé kožené čalúnenie.

Pripomeňme, že Porsche Macan Turbo má pod kapotou dvakrát preplňovaný benzínový šesťvalec disponujúci maximálnym výkonom 294 kW (400 k) a vrcholom krútiaceho momentu 550 Nm. Na stovke je za 4,8 s a maximálne ide 266 km/h.

macan_turbo_6.jpgmacan_turbo_2.jpgmacan_turbo_3.jpgmacan_turbo_4.jpgmacan_turbo_5.jpgmacan_turbo_1.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY