vytisknout velikost písma Má sused rovnaké Porsche 911 Turbo? Kúpte si originálny aerokit

Má sused rovnaké Porsche 911 Turbo? Kúpte si originálny aerokit

Poznáte také tie krčmové historky o tom, ako si nejaký samozvaný tuner nalepí na Octaviu krídlo a potom tvrdí, ako mu to zvýšilo prítlak? Tuningové oddelenie automobilky Porsche má určite väčšie inžinierske schopnosti (a možnosť otestovať diely v aerodynamickom tuneli) a toto je jeden z jeho produktov - aerokit na Porsche 911 Turbo a Turbo S.

Aerokit obsahuje predný spojler s krídelkami a tiež zadný spojler s krídlom, ktorého uhol sa dá nastaviť podľa potreby. Porsche tvrdí, že aerokit na modeli 911 Turbo a Turbo S zvýši prítlak. O koľko? Pri 300 km/h o 17 kg na 26 kg pri nastavení Speed a o 18 kg na výsledných 150 kg pri nastavení Performance.

P15_0047_a5_rgb.jpgP15_0048_a5_rgb.jpgP15_0046_a5_rgb.jpg
Aerokit tvorí kombináciu predného spojleru a nastaviteľného zadného krídla

Aerokit na Porsche 911 Turbo a Turbo S si môžete objednať rovno s továrne za 5 355 eur, čo je v prípade 911 Turbo príplatok skutočne mizivý. Ak už ale máte 911 Turbo v garáži a sused si práve priviezol rovnaké, možno za 4 879 eur dokúpiť celý kit, avšak bez montáže a lakovania.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

dnes | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

včera | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY