vytisknout velikost písma Má sused rovnaké Porsche 911 Turbo? Kúpte si originálny aerokit

Má sused rovnaké Porsche 911 Turbo? Kúpte si originálny aerokit

Poznáte také tie krčmové historky o tom, ako si nejaký samozvaný tuner nalepí na Octaviu krídlo a potom tvrdí, ako mu to zvýšilo prítlak? Tuningové oddelenie automobilky Porsche má určite väčšie inžinierske schopnosti (a možnosť otestovať diely v aerodynamickom tuneli) a toto je jeden z jeho produktov - aerokit na Porsche 911 Turbo a Turbo S.

Aerokit obsahuje predný spojler s krídelkami a tiež zadný spojler s krídlom, ktorého uhol sa dá nastaviť podľa potreby. Porsche tvrdí, že aerokit na modeli 911 Turbo a Turbo S zvýši prítlak. O koľko? Pri 300 km/h o 17 kg na 26 kg pri nastavení Speed a o 18 kg na výsledných 150 kg pri nastavení Performance.

P15_0047_a5_rgb.jpgP15_0048_a5_rgb.jpgP15_0046_a5_rgb.jpg
Aerokit tvorí kombináciu predného spojleru a nastaviteľného zadného krídla

Aerokit na Porsche 911 Turbo a Turbo S si môžete objednať rovno s továrne za 5 355 eur, čo je v prípade 911 Turbo príplatok skutočne mizivý. Ak už ale máte 911 Turbo v garáži a sused si práve priviezol rovnaké, možno za 4 879 eur dokúpiť celý kit, avšak bez montáže a lakovania.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY