vytisknout velikost písma Má sused rovnaké Porsche 911 Turbo? Kúpte si originálny aerokit

Má sused rovnaké Porsche 911 Turbo? Kúpte si originálny aerokit

Poznáte také tie krčmové historky o tom, ako si nejaký samozvaný tuner nalepí na Octaviu krídlo a potom tvrdí, ako mu to zvýšilo prítlak? Tuningové oddelenie automobilky Porsche má určite väčšie inžinierske schopnosti (a možnosť otestovať diely v aerodynamickom tuneli) a toto je jeden z jeho produktov - aerokit na Porsche 911 Turbo a Turbo S.

Aerokit obsahuje predný spojler s krídelkami a tiež zadný spojler s krídlom, ktorého uhol sa dá nastaviť podľa potreby. Porsche tvrdí, že aerokit na modeli 911 Turbo a Turbo S zvýši prítlak. O koľko? Pri 300 km/h o 17 kg na 26 kg pri nastavení Speed a o 18 kg na výsledných 150 kg pri nastavení Performance.

P15_0047_a5_rgb.jpgP15_0048_a5_rgb.jpgP15_0046_a5_rgb.jpg
Aerokit tvorí kombináciu predného spojleru a nastaviteľného zadného krídla

Aerokit na Porsche 911 Turbo a Turbo S si môžete objednať rovno s továrne za 5 355 eur, čo je v prípade 911 Turbo príplatok skutočne mizivý. Ak už ale máte 911 Turbo v garáži a sused si práve priviezol rovnaké, možno za 4 879 eur dokúpiť celý kit, avšak bez montáže a lakovania.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY