vytisknout velikost písma Lykan HyperSport: arabský superšport vyštartuje už v novembri

Automobilka W Motors oznámila, že pokročila vo vývoji zrejme prvého arabského superšportového automobilu.
Lykan HyperSport: arabský superšport vyštartuje už v novembri

Prototyp Lykan HyperSport, prekvapenie januárového autosalónu v Katare, je produktom libanonskej spoločnosti W Motors. Tá teraz oznámila, že na tohtoročnom autosalóne v Dubaji, ktorý bude prebiehať v dňoch 5. 9. novembra, predstaví sériové prevedenie svojho HyperSportu. Ten sa podľa tvrdenia svojich tvorcov stať "najluxusnejším, najexkluzívnejším a technicky najpokrokovejším superšportom na svete".

Vzniknúť má len sedem týchto vozidiel, pričom každý má stáť nejakých 3,4 milióna eur, teda zhruba dvakrát toľko čo Bugatti Veyron. Pripomeňme, že pohon týchto vozidiel zaistí bližšie nešpecifikovaný plochý zážihový šesťvalec s dvojicou turbodúchadiel (zrejme Porsche) s výkonom 750 koní (552 kW) a krútiacim momentom 1 000 Nm, ktorý sa na kolesá zadnej nápravy bude prenášať cez sedemstupňovú dvojspojkovú prevodovku. Z 0 na 100 km/h vraj HyperSport zrýchli za 2,8 s a dosiahne rýchlosť 395 km/h.

 

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

včera | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY