vytisknout velikost písma Luxusný supersedan Aston Martin Lagonda sa pomaly odhaľuje. Tu je prvá fotka

Luxusný supersedan Aston Martin Lagonda sa pomaly odhaľuje. Tu je prvá fotka

Automobilka Aston Martin vydala oficiálnu upútavku na pripravovaný sedan Lagonda, ktorý by sa mal začať predávať už na budúci rok. Bude to veľmi exkluzívne auto, ktoré si normálne nekúpite a nie len kvôli tomu, že je určené pre štáty okolo Perzského zálivu a bude stáť niekoľko stoviek tisíc eur.

lagonda-1.jpg

Podľa prvého obrázka je jasné, že sa nejedná o skôr sľubované SUV pre Čínu. Vyzerá to, že sa naopak nová Lagonda pomerne dosť inšpiruje v rovnomennom aute z druhej polovice 70. rokov. Pre porovnanie prikladáme fotky starej Lagonda.

Aston_Martin-Lagonda_1976_1600x1200.jpgAston_Martin-Lagonda_1976_1600x1200_wallpaper_01.jpgAston_Martin-Lagonda_1976_1600x1200_wallpaper_03.jpg

Aston Martin nezverejnil technické údaje, ale predpokladá sa nasadenie dvanásťvalca s výkonom okolo 600 koní. Zaujímavé však je, že automobilka nebude vozidlo normálne predávať v showroome. Jeho kúpu bude vybraným zákazníkom sama ponúkať. Kto nedostane pozvánku, má smolu.

Vozidlo bude vyrobené len vo veľmi obmedzenom množstve a tomu bude zodpovedať nielen cena, ale aj starostlivý prístup k detailom a zákazníckej podpore. Podobné to bolo aj so superšportom Aston Martin One-77.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY