vytisknout velikost písma Luxusný Hyundai Genesis driftuje na Nürburgringu, ale mimo stopu

Luxusný Hyundai Genesis driftuje na Nürburgringu, ale mimo stopu

Hyundai rozširuje zástupy automobiliek, ktoré využívajú Severnú slučku Nürburgringu nielen na testovanie (čo je veľmi zmysluplné), ale aj k marketingovej komunikácii (čo je mnohokrát zmysluplné menej). V tomto propagačnom videu uvidíte nedávno ohlásenú novú generáciu veľkého sedanu Genesis.

Za sprievodu dramatickej hudby príde Genesis ku Karussellu - možno najslávnejšej klopenej zákrute na svete . Jej kompresia v kombinácii s hrboľatým panelovým povrchom znamená pre podvozok náročnú skúšku.

Hyundai však nezamieri k vnútornému okraju. Obíde Karussell zvonku, aby predviedol nespoľahlivý drift, pozorovaný zblízka farebným motýlikom. Prečo? A prečo práve tu? Prečo si zo všetkých zákrut, čo ich Nordschleife ponúka, vybrať práve tú jedinú, ktorú obchádzajú vonkajškom skôr tí ustráchanejší? Čo nám to má povedať o veľkom luxusnom sedane s nanajvýš symbolickými športovými ambíciami?

Pravé umenie skrátka kladie rad znepokojujúcich otázok, na ktoré divák ťažko hľadá odpoveď...

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY