vytisknout velikost písma Luxusný Hyundai Genesis driftuje na Nürburgringu, ale mimo stopu

Luxusný Hyundai Genesis driftuje na Nürburgringu, ale mimo stopu

Hyundai rozširuje zástupy automobiliek, ktoré využívajú Severnú slučku Nürburgringu nielen na testovanie (čo je veľmi zmysluplné), ale aj k marketingovej komunikácii (čo je mnohokrát zmysluplné menej). V tomto propagačnom videu uvidíte nedávno ohlásenú novú generáciu veľkého sedanu Genesis.

Za sprievodu dramatickej hudby príde Genesis ku Karussellu - možno najslávnejšej klopenej zákrute na svete . Jej kompresia v kombinácii s hrboľatým panelovým povrchom znamená pre podvozok náročnú skúšku.

Hyundai však nezamieri k vnútornému okraju. Obíde Karussell zvonku, aby predviedol nespoľahlivý drift, pozorovaný zblízka farebným motýlikom. Prečo? A prečo práve tu? Prečo si zo všetkých zákrut, čo ich Nordschleife ponúka, vybrať práve tú jedinú, ktorú obchádzajú vonkajškom skôr tí ustráchanejší? Čo nám to má povedať o veľkom luxusnom sedane s nanajvýš symbolickými športovými ambíciami?

Pravé umenie skrátka kladie rad znepokojujúcich otázok, na ktoré divák ťažko hľadá odpoveď...

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY