vytisknout velikost písma Luxusný Brabus 850 je karbónom obložená raketa

Luxusný Brabus 850 je karbónom obložená raketa

Brabus predstavil novinku v podobe modelu 850. Ako ste si určite všimli, ako základ tu poslúžil Mercedes-Benz triedy S, konkrétne prevedenie 63 AMG. Po zásahu nemeckej spoločnosti sa z tohto modelu stala veľmi luxusná raketa schopná dosiahnuť maximálnu rýchlosť až 350 km/h.

Pôvodný preplňovaný osemvalec s objemom 5,5 litra dostal veľkosť 5912 cm3, menilo sa ale samozrejme tiež sanie aj turbodúchadla a veľa ďalších vecí. Výsledkom je maximálny výkon 625 kW (850 k) pri 5400 ot./min (sériová verzia má 430 kW/585 k) a krútiaci moment 1450 Nm dostupný v rozmedzí od 2500 do 4500 ot./min. O maximálnej rýchlosti sme sa už zmienili, zrýchlenie z nuly na stovku potom prebehne za 3,5 s.

Čo sa spotreby týka, podľa oficiálnych tabuliek nemá ísť o nič hrozné. V meste si údajne povie Brabus 850 o necelých štrnásť litrov, mimo mesta dokonca len o 7,9 l/100 km a v kombinovanom cykle mu bolo nameraných 10,1 l/100 km.

Menil sa aj dizajn exteriéru a vo veľkom sa vylepšoval interiér. Miesto podrobného popisu ale povie viac priložená fotogaléria. Špeciálne interiér naozaj stojí za detailnejšie preskúmanie.

850_22.jpg850_23.jpg850_17.jpg850_04.jpg850_32.jpg850_33.jpg850_27.jpg850_24.jpg850_15.jpg850_13.jpg850_11.jpg850_01.jpg850_02.jpg850_03.jpg850_08.jpg850_05.jpg850_06.jpg850_07.jpg850_09.jpg850_10.jpg850_12.jpg850_14.jpg850_16.jpg850_18.jpg850_19.jpg850_20.jpg850_21.jpg850_25.jpg850_26.jpg850_28.jpg850_29.jpg850_30.jpg850_31.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY