vytisknout velikost písma Luxgen U6: taiwanské SUV má preplňované motory aj head-up displej

Mladá ázijská automobilka Luxgen prichádza so svojím novým SUV U6. Po stránke výbavy a dizajnu by možno nebolo úplne bez šancí ani v Európe...
Luxgen U6: taiwanské SUV má preplňované motory aj head-up displej

Vôbec prvým sedanom mladej automobilky Luxgen z Taiwanu sa pred nejakými dvoma rokmi stal sedan Luxgen5. Do tej doby sa Luxgen zameriaval predovšetkým na rôzne crossovery, pripomeňme napríklad Luxgen7 pripomínajúci svojimi proporciami Porsche Cayenne. Teraz prichádza horúca novinka v podobe SUV Luxgen U6, ktoré po technickej stránke vychádza práve zo sedanu 5.

Luxgen U6 1.jpgLuxgen U6 5.jpgLuxgen U6 2.jpgLuxgen U6 3.jpgLuxgen U6 4.jpg
Nový Luxgen U6 Turbo začínajúcej automobilky z Tchaj-wanu

K dispozícii bude zatiaľ so zážihovým preplňovaným štvorvalcom s objemom 1,8 l a výkonových verziách 150 a 170 koní (110, 125 kW), neskôr pribudne aj väčší motor obdobnej konštrukcie (2,0 T). Prevodovky majú byť päťstupňové manuálne a šesťstupňové samočinné, o prípadnom pohone všetkých kolies zdroje nehovoria.

Dizajn interiéru síce vzbuduje dojem pripomínajúci SsangYong, ale nemožno mu uprieť moderné poňatie a slušnú výbavu. Stredu palubnej dosky dominuje farebný dotykový displej zábavnej sústavy dodávaný značkou HTC, vodič sa môže tešiť aj na výklopnú plochu pre projekciu dôležitých prevádzkových údajov cez head-up displej.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY