vytisknout velikost písma Lumma Design: ešte viac karbónu pre BMW i3 a i8

Lumma Design: ešte viac karbónu pre BMW i3 a i8

BMW i3 a i8 sú automobily, ktoré dostali už z továrne množstvo veľmi moderných technológií a ktoré používajú len tie najmodernejšie materiály. Ľudia od Lumma Design si ale povedali, že tých ľahkých materiálov ešte nie je dosť a napokon že je ešte stále čo vylepšovať. Takže sa máme tešiť na dve novinky spadajúce do sekcie tuning.

Superšportové BMW i8 dostalo karbónový predný nárazník a prahové nástavce, z rovnakého materiálu je potom vyrobený aj vylepšený zadný nárazník s integrovaným difúzorom. Patričný vzhľad podčiarknu ešte navyše kolesa špeciálne pripravené pre i8 a decentné zelené linky.

V podobnom duchu sa nesú taktiež úpravy BMW i3. Spoločnosť Lumma Design opäť prepracovala predný nárazník, iná je tiež kapota a znovu nechýbajú prahové nástavce. Všetko je vyrobené z karbónu. Na rozdiel od trochu srandovných úzkych kolies, ktoré používa sériová verzia, pridala Lumma na i3 disky CLR 22. Ako názov napovedá, ich veľkosť je 22 palcov.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

včera | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY