vytisknout velikost písma Lumma Design: ešte viac karbónu pre BMW i3 a i8

Lumma Design: ešte viac karbónu pre BMW i3 a i8

BMW i3 a i8 sú automobily, ktoré dostali už z továrne množstvo veľmi moderných technológií a ktoré používajú len tie najmodernejšie materiály. Ľudia od Lumma Design si ale povedali, že tých ľahkých materiálov ešte nie je dosť a napokon že je ešte stále čo vylepšovať. Takže sa máme tešiť na dve novinky spadajúce do sekcie tuning.

Superšportové BMW i8 dostalo karbónový predný nárazník a prahové nástavce, z rovnakého materiálu je potom vyrobený aj vylepšený zadný nárazník s integrovaným difúzorom. Patričný vzhľad podčiarknu ešte navyše kolesa špeciálne pripravené pre i8 a decentné zelené linky.

V podobnom duchu sa nesú taktiež úpravy BMW i3. Spoločnosť Lumma Design opäť prepracovala predný nárazník, iná je tiež kapota a znovu nechýbajú prahové nástavce. Všetko je vyrobené z karbónu. Na rozdiel od trochu srandovných úzkych kolies, ktoré používa sériová verzia, pridala Lumma na i3 disky CLR 22. Ako názov napovedá, ich veľkosť je 22 palcov.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY