vytisknout velikost písma Lumma Design: ešte viac karbónu pre BMW i3 a i8

Lumma Design: ešte viac karbónu pre BMW i3 a i8

BMW i3 a i8 sú automobily, ktoré dostali už z továrne množstvo veľmi moderných technológií a ktoré používajú len tie najmodernejšie materiály. Ľudia od Lumma Design si ale povedali, že tých ľahkých materiálov ešte nie je dosť a napokon že je ešte stále čo vylepšovať. Takže sa máme tešiť na dve novinky spadajúce do sekcie tuning.

Superšportové BMW i8 dostalo karbónový predný nárazník a prahové nástavce, z rovnakého materiálu je potom vyrobený aj vylepšený zadný nárazník s integrovaným difúzorom. Patričný vzhľad podčiarknu ešte navyše kolesa špeciálne pripravené pre i8 a decentné zelené linky.

V podobnom duchu sa nesú taktiež úpravy BMW i3. Spoločnosť Lumma Design opäť prepracovala predný nárazník, iná je tiež kapota a znovu nechýbajú prahové nástavce. Všetko je vyrobené z karbónu. Na rozdiel od trochu srandovných úzkych kolies, ktoré používa sériová verzia, pridala Lumma na i3 disky CLR 22. Ako názov napovedá, ich veľkosť je 22 palcov.

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY