vytisknout velikost písma Lumma Design: ešte viac karbónu pre BMW i3 a i8

Lumma Design: ešte viac karbónu pre BMW i3 a i8

BMW i3 a i8 sú automobily, ktoré dostali už z továrne množstvo veľmi moderných technológií a ktoré používajú len tie najmodernejšie materiály. Ľudia od Lumma Design si ale povedali, že tých ľahkých materiálov ešte nie je dosť a napokon že je ešte stále čo vylepšovať. Takže sa máme tešiť na dve novinky spadajúce do sekcie tuning.

Superšportové BMW i8 dostalo karbónový predný nárazník a prahové nástavce, z rovnakého materiálu je potom vyrobený aj vylepšený zadný nárazník s integrovaným difúzorom. Patričný vzhľad podčiarknu ešte navyše kolesa špeciálne pripravené pre i8 a decentné zelené linky.

V podobnom duchu sa nesú taktiež úpravy BMW i3. Spoločnosť Lumma Design opäť prepracovala predný nárazník, iná je tiež kapota a znovu nechýbajú prahové nástavce. Všetko je vyrobené z karbónu. Na rozdiel od trochu srandovných úzkych kolies, ktoré používa sériová verzia, pridala Lumma na i3 disky CLR 22. Ako názov napovedá, ich veľkosť je 22 palcov.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY