vytisknout velikost písma Luc Donckerwolke bude šéfovať dizajnu značiek Hyundai a Kia

Luc Donckerwolke bude šéfovať dizajnu značiek Hyundai a Kia

Dizajnér Luc Donckerwolke, ktorý sa preslávil predovšetkým prácou pre koncern Volkswagen a značku Audi, zaujme miesto Petera Schreyera ako hlavného dizajnéra značiek Hyundai a Kia. Schreyer, ktorý bude mať už 63 rokov, totiž najneskôr za dva roky odíde do penzie.

Luc Donckerwolke pracoval na dizajne pretekárskeho špeciálu Audi R8 LMP, ale stál aj za vznikom takých modelov ako je Lamborghini Murcielago a Lamborghini Gallardo. Naposledy pracoval pre značku Bentley, keď ho údajne prehovorila spoločnosť Hyundai, aby prešiel na jej stranu.

Ako informujú Automotive News, Peter Schreyer vlastne v roku 2006 prešiel k značke Kia od koncernu Volkswagen. Postupne sa vypracoval na pozíciu hlavného muža dizajnu oboch značiek koncernu Hyundai.

Bez zaujímavosti nie je ani to, že Donckerwolke navrhol dizajn prvej generácie Škody Octavia a taktiež prvú generáciu Škody Fabia, čo boli vlastne jeho prvé výtvory. Posledné auto navrhnuté Donckerwolkom je Bentley Flying Spur.

Galéria áut, ktoré navrhol Luc Donckerwolke

1996 Skoda Octavia.jpg1999 Skoda Fabia.jpg2000 Audi A2.jpg2000 Audi-R8-LMP.jpg2001 Audi A4 Avant.jpg2001 Lamborghini Diablo.jpg2001 Lamborghini Murcielago.jpg2002 Lamborghini Gallardo.jpg2007 Seat Tribu Concept.jpg2008 Seat Ibiza.jpg2010 Seat IBE Concept.jpg2014 Bentley Flying Spur.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY