vytisknout velikost písma LR Defender s výrobným číslom 2 000 000 bol predaný za 549 000 eur

LR Defender s výrobným číslom 2 000 000 bol predaný za 549 000 eur

V máji tohto roku oslávil Land Rover dva milióny vyrobených exemplárov modelu Defender. V júni následne bolo oznámené, že jubilejný exemplár doplnený o niekoľko unikátnych vecí zamieri v decembri do aukcie. Táto aukcia je dnes už minulosťou. Land Rover predal tento Defender za 549 000 eur.

Defender s poradovým číslom 2 000 000 sa tak stal najdrahším autom, aký Land Rover predal v dražbe. Asi vás neprekvapí, že vozidlo po ukončení dražby zamierilo do Kataru. Výťažok aukcie pôjde na dobročinné účely.

Jubilejný Defender je klasický Defender tak, ako ho poznáme, má ale niekoľko unikátnych detailov. Na aute sa objavuje mapa zátoky Red Wharf Bay, kde bol údajne v roku 1947 po prvýkrát nakreslený dizajn tohto modelu. Samozrejme do piesku. Okrem sedačiek dostal Defender mapu tejto zátoky aj na ľavý blatník a nechýbajú ani plakety upozorňujúce na fakt, že ide o veľkú špecialitu.

Ako už bolo oznámené skôr, výroba Land Roveru Defenderu v britskom Solihulle v januári definitívne skončí. Na novú generáciu si budeme musieť počkať do roku 2018. Tá sa podľa všetkého bude vyrábať v úplne novej továrni na Slovensku.

def2mil_4.jpgdef2mil_5.jpgdef2mil_2.jpgdef2mil_3.jpgdef2mil_1.jpgdef2mil_7.JPGdef2mil_8.JPGdef2mil_9.JPGdef2mil_6.jpg

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY