vytisknout velikost písma Lotus Evora S mieri do služieb záchranárov. Kde? Samozrejme v Dubaji

Lotus Evora S mieri do služieb záchranárov. Kde? Samozrejme v Dubaji

Čím všetkým jazdí polícia v Dubaji, to už všetci dobre vieme. Aktuálne to vyzerá, že sa rovnakou cestou vydali aj tamojší záchranári, ktorí dostali ako vozidlo naozaj rýchle prvej pomoci Lotus Evora S. Úlohou tohto špeciálu bude doviezť doktora a najnutnejšie vybavenie k pacientovi s veľkým predstihom pred klasickou ambulanciou. 

Každý, kto zasadne za volant Lotusu Evora S, prejde špeciálnym tréningom. V súčasnosti je záchranná služba na mieste nehody v priemere za osem minút, vďaka zapojeniu tohto špeciálu by sa mal čas skráti na polovicu. Do jednotky rýchleho nasadenia sa navyše neskôr pripoja ešte dva exempláre Fordu Mustang a Chevrolet Corvette C7. 

Lotus Evora S ponúkne výkon 258 kW (350 k) a krútiaci moment 400 Nm. Poháňané sú samozrejme zadné kolesá. Stovku auto zvládne v kombinácii s automatickou prevodovkou za 4,5 s a maximálne sa rozbehne na 269 km/h.

dubai_4.jpgdubai_5.jpgdubai_6.jpgdubai_7.jpgdubai_8.jpgdubai_9.jpg
Zdroj: DriveArabia

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY