vytisknout velikost písma Lorinser upravil Smart ForTwo. Ako sa vám mestský tuning páči?

Lorinser upravil Smart ForTwo. Ako sa vám mestský tuning páči?

Tuning sa nevyhýba žiadnym automobilom, takže ak ste si hovorili, že by váš nový Smart ForTwo potreboval ešte niečo trochu navyše a vo Frankfurte vás nič z expozície Brabusu neoslovilo, ponúka sa nová alternatíva v podobe spoločnosti Lorinser.

Tá ponúka decentné úpravy, nič radikálneho nečakajte. Smart je po zásahu technikov nižší, má prepracovaný predný nárazník a výrazné lúčové zliatinové kolesá. Pridať môžeme ešte novú masku chladiča, dve koncovky výfuku vzadu, nový zadný nárazník a tým sme v podstate zmeny vyčerpali.

Či vám to stále nestačí, je k dispozícii ešte napríklad športový výfuk, ktorý malému motorkom dopraje trochu lepší zvuk. Výsledok nevyzerá vôbec zle, len je otázkou, koľko bude Lorinser za svoje vylepšenia pre Smart požadovať. Na oficiálnych stránkach je totiž v ponuke ešte stále len úprava pre predchádzajúcu generáciu.

smart_1.jpgsmart_2.jpgsmart_3.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

dnes | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

včera | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY