vytisknout velikost písma Londýn zrejme zakáže vytáčanie motorov a hlasnú hudbu v aute

Londýn zrejme zakáže vytáčanie motorov a hlasnú hudbu v aute

Londýnskym mestským častiam Kensington a Chelsea vadí, ako sa majitelia superšportov predvádzajú. Vraj to "zhoršuje životné prostredie miestnych obyvateľov", takže hľadajú s radnicou cesty, ako majiteľov drahých áut obmedziť a úplne najlepšie zakázať.

Medzi navrhované zákazy patrí práve vytáčanie motora na mieste, ale aj prosté ponechanie motora v chode, kým auto stojí. Zakázaná má byť aj hlasná hudba alebo napríklad rýchle rozjazdy z miesta, uvádza London Evening Standard. Zakáže potom radnica aj hlúčiky pochybných indivíduí, ktoré na seba na ulici pokrikujú?

Predvádzanie superšportov pritom patrí ku koloritu vybraných londýnskych štvrtí. Ale ako povedala pre London Evening Standard radkyňa za ekológiu (kto iný tiež, že?) Tim Ahern: "Miestnym to vadí a chceme, aby majitelia luxusných áut svojho asociálneho správania nechali." Prečo niekto vytáča v meste motor do obmedzovača a púšťa si hlasnú hudbu v aute, s ktorým by sa určite aj pekne prešiel na okruhu (ktorých je v Británii dostatok), to je samozrejme otázka.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY