vytisknout velikost písma Logan, Sandero a Sandero Stepway sa budú vyrábať v Argentíne

Logan, Sandero a Sandero Stepway sa budú vyrábať v Argentíne

Automobily Dacia sú už dlhšiu dobu globálnou záležitosťou a ani v budúcnosti sa na tom nič nezmení. Naopak. Dnes argentínska pobočka značky Renault oznámila, že chystá spustenie lokálnej výroby pre modely Sandero, Sandero Stepway a Logan. Inak povedané, všetci traja spomenutí sa budú vyrábať priamo v Argentíne.

Táto novinka si vyžiada investíciu približne sto miliónov dolárov. Najväčšia časť pôjde do továrne ako takej, investovať sa ale bude aj do miestnych dodávateľov a samozrejme napríklad aj do školenia personálu. Pod značkou Renault sa budú Sandero a Logan vyrábať v závode Santa Isabel neďaleko argentínskeho mesta Cordoba.

Než ale vyjdú prvé v Argentíne vyrobené exempláre modelov, ktoré u nás dobre poznáme ako Dacie, bude to ešte chvíľu trvať. Renault predpokladá zhruba dvadsať mesiacov. Štart výroby by teda mal prebehnúť približne v polovici roka 2016. Na argentínsky trh ako taký sa potom dostanú exempláre z tejto novej produkcie v poslednom štvrťroku toho istého roku.

Renault_28841_global_en.jpgRenault_28842_global_en.jpgRenault_39166_global_en.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY