vytisknout velikost písma Lincoln Continental sa vracia na scénu s motorom V6 bi-turbo

Lincoln Continental sa vrátil. Luxusný sedan dostal aj nový motor V6 3.0 bi-turbo a pohon všetkých kolies.
Lincoln Continental sa vracia na scénu s motorom V6 bi-turbo
Zoznam kapitol
  1. Lincoln Continental
  2. Fotogaléria: Lincoln Continental

Luxusný sedan Lincoln Continental sa vracia na trh ako automobil modelového roku 2017. Do predaja zamieri na americkom trhu ešte tento rok a z takmer rok starého konceptu Continentalu si berie veľa zaujímavých detailov, vrátane kľučiek dverí integrovaných do chrómovanej linky bočných okien.

Lincoln-Continental_2017_1600x1200_wallpaper_03.jpgLincoln-Continental_2017_1600x1200_wallpaper_04.jpgLincoln-Continental_2017_1600x1200_wallpaper_13.jpg
Lincoln Continental si berie množstvo zaujímavých detailov z konceptu, napríklad kľučky dverí uchytené v chrómovanej lište bočných okien. Pod kapotou je zatiaľ len šesťvalec

Pod kapotu sedanu Lincoln Continental sa nasťahoval nový preplňovaný šesťvalec 3,0 l s dvoma turbami o výkone 400 koní a krútiacim momentom 540 Nm. Sila motora putuje cez automatickú prevodovku na všetky kolesá, medzi zadnými kolesami je potom elektronicky riadený diferenciál s vektorovaním krútiaceho momentu.

Continental jazdí na adaptívnom podvozku, ktorého tuhosť si môže vodič nastaviť od režimu Comfort cez Normal po Sport. Nastaviteľná je aj odozva posilňovača riadenia a jeho prevod je variabilný v závislosti na zvolenom režime alebo rýchlosti a štýlu jazdy. Na diaľnici bude volant reagovať pomalšie kvôli komfortu, v zákrutách v športovom režime alebo napríklad pri parkovaní naopak rýchlejšie.

Lincoln-Continental_2017_1600x1200_wallpaper_0b.jpgLincoln-Continental_2017_1600x1200_wallpaper_0c.jpgLincoln-Continental_2017_1600x1200_wallpaper_0a.jpg
Interiér sa zameriava hlavne na luxus a pohodlie. Dôraz sa kladie na spracovanie, výber materiálov, ale tiež napríklad na akustický komfort. Lincoln aktívne potláča hluk v kabíne

Lincoln Continental dostal tiež veľa asistenčných systémov vrátane adaptívneho tempomatu umožňujúceho jazdu v kolóne do úplného zastavenia. Veci ako protikolízny systém alebo kamery okolo celého auta umožňujúce celkový 360° pohľad dnes považujeme v tomto segmente za samozrejmosť.

Veľký dôraz kládla luxusná odnož automobilky Ford na interiér, jeho kvalitu a komfort posádky. Len sa pozrite na tie luxusné kreslá vzadu, perforovanú kožu ventilovaných sedadiel nastaviteľných v tridsiatich smeroch alebo prevedenie čalúnenia a dekoru palubnej dosky. Lincoln sa tiež pýši silnou akustickou izoláciou a aktívnym potláčaním hluku.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY