vytisknout velikost písma Lincoln Continental sa vracia na scénu s motorom V6 bi-turbo

Lincoln Continental sa vrátil. Luxusný sedan dostal aj nový motor V6 3.0 bi-turbo a pohon všetkých kolies.
Lincoln Continental sa vracia na scénu s motorom V6 bi-turbo
Zoznam kapitol
  1. Lincoln Continental
  2. Fotogaléria: Lincoln Continental

Luxusný sedan Lincoln Continental sa vracia na trh ako automobil modelového roku 2017. Do predaja zamieri na americkom trhu ešte tento rok a z takmer rok starého konceptu Continentalu si berie veľa zaujímavých detailov, vrátane kľučiek dverí integrovaných do chrómovanej linky bočných okien.

Lincoln-Continental_2017_1600x1200_wallpaper_03.jpgLincoln-Continental_2017_1600x1200_wallpaper_04.jpgLincoln-Continental_2017_1600x1200_wallpaper_13.jpg
Lincoln Continental si berie množstvo zaujímavých detailov z konceptu, napríklad kľučky dverí uchytené v chrómovanej lište bočných okien. Pod kapotou je zatiaľ len šesťvalec

Pod kapotu sedanu Lincoln Continental sa nasťahoval nový preplňovaný šesťvalec 3,0 l s dvoma turbami o výkone 400 koní a krútiacim momentom 540 Nm. Sila motora putuje cez automatickú prevodovku na všetky kolesá, medzi zadnými kolesami je potom elektronicky riadený diferenciál s vektorovaním krútiaceho momentu.

Continental jazdí na adaptívnom podvozku, ktorého tuhosť si môže vodič nastaviť od režimu Comfort cez Normal po Sport. Nastaviteľná je aj odozva posilňovača riadenia a jeho prevod je variabilný v závislosti na zvolenom režime alebo rýchlosti a štýlu jazdy. Na diaľnici bude volant reagovať pomalšie kvôli komfortu, v zákrutách v športovom režime alebo napríklad pri parkovaní naopak rýchlejšie.

Lincoln-Continental_2017_1600x1200_wallpaper_0b.jpgLincoln-Continental_2017_1600x1200_wallpaper_0c.jpgLincoln-Continental_2017_1600x1200_wallpaper_0a.jpg
Interiér sa zameriava hlavne na luxus a pohodlie. Dôraz sa kladie na spracovanie, výber materiálov, ale tiež napríklad na akustický komfort. Lincoln aktívne potláča hluk v kabíne

Lincoln Continental dostal tiež veľa asistenčných systémov vrátane adaptívneho tempomatu umožňujúceho jazdu v kolóne do úplného zastavenia. Veci ako protikolízny systém alebo kamery okolo celého auta umožňujúce celkový 360° pohľad dnes považujeme v tomto segmente za samozrejmosť.

Veľký dôraz kládla luxusná odnož automobilky Ford na interiér, jeho kvalitu a komfort posádky. Len sa pozrite na tie luxusné kreslá vzadu, perforovanú kožu ventilovaných sedadiel nastaviteľných v tridsiatich smeroch alebo prevedenie čalúnenia a dekoru palubnej dosky. Lincoln sa tiež pýši silnou akustickou izoláciou a aktívnym potláčaním hluku.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY