vytisknout velikost písma Limitované Porsche 911 R s manuálnou prevodovkou prezradené

Limitované Porsche 911 R s manuálnou prevodovkou prezradené

Na autosalóne v Ženeve sa predstaví hlavne nová generácia najlacnejších športových vozidiel Porsche. Modely Porsche 718 Boxster a 718 Cayman dostali preplňované štvorvalce, ale to už všetko vieme. Do Ženevy ale mieri aj lahôdka v podobe obmedzenej série ostrého Porsche 911 R, čo je vlastne GT3 RS s manuálom. Na internet sa teraz dostalo niekoľko fotiek nevalnej kvality.

000.jpg006.jpg001.jpg
Zásadným rozdielom oproti GT3 RS je absencia aerodynamického bodykitu a prítomnosť manuálnej prevodovky. Vznikne iba obmedzený počet kusov, údajne je už vypredaný

Séria to bude naozaj obmedzená a tým sa myslí, že auto nemá držiaky na nápoje alebo klimatizáciu. Porsche vyrobí zatiaľ neznámy počet kusov, ale odhadujeme to len na pár stoviek jednotiek. Je to jeden z modelov, ktoré vznikajú ako oslava 50 rokov modelu Porsche 911.

Porsche 911 R s najvyššou pravdepodobnosťou dostane atmosférický šesťvalec 4,0 l z Porsche 911 GT3 RS s výkonom 500 koní a zásadným rozdielom má byť inak nastavený podvozok, riadenie a samozrejme prítomnosť klasickej manuálnej šesťstupňovej prevodovky. GT3 a GT3 RS sa dodávajú výhradne s automatom PDK.

Od ostrej okruhovej GT3 RS sa model 911 R líši aj absenciou agresívneho aerodynamického bodykitu. Viac informácií si ale automobilka schováva zrejme až na oficiálne odhalenie do Ženevy.

003.jpg005.jpg008.jpg002.jpg
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY