vytisknout velikost písma Lifan 820: vlajková loď čínskej značky vyzerá "trochu" nemecky...

Vezmete predok z Audi A6, spojíte ho so zadnou časťou z BMW 5 a interiér si doplácajte po svojom. Potom vám najskôr vznikne niečo takéto...
Lifan 820: vlajková loď čínskej značky vyzerá "trochu" nemecky...

Čínske firmy si väčšinou s dizajnom hlavu príliš nelámu a my sme o konkrétnych prípadoch písali už mnohokrát. Medzi expertmi v odbore automobilov, ktorí ale prvoplánovo nekopírujú celé autá, patrí automobilka Lifan, ktorá mimochodom začala svoje Lifan 320 (inšpiroval sa modelom Mini) vyrábať už na začiatku roku 2011 v Rusku. A práve teraz prinášajú ďalšie eso...

Lifan 820 1.jpgLifan 820 6.jpgLifan 820 4.jpg
Lifan 820 inšpiráciu v modeloch kapitalistického sveta nezaprie

Na začiatku budúceho roka má byť spustená výroba špičkového sedanu s označením Lifan 820 (spomienka na rovnako označený Rover z osemdesiatych rokov by bola asi nemiestna...), o ktorého pohon sa postarajú skromné ​​zážihové štvorvalce s objemom 1,8 a 2,0 l. Pri pohľade na prvé špionážne zábery radu 820 sa zrejme neubránite dojatia: predná časť karosérie totiž nezaprie inšpiráciu modelom Audi A6, zatiaľ čo profil karosérie a jej zadok nedajú nespomenúť na aktuálne BMW radu 5.

Lifan 820 3.jpgLifan 820 2.jpgLifan 820 7.jpg
Interiér a detaily karosérie sú už zrejme dielom miestnych stylistov

Pri pohľade do interiéru ale žiadne osvedčené zdroje nehľadajte, skôr sa pripravte na prísne hranaté, symetrické plochy bez akýchkoľvek väzieb na dizajn karosérie a známok elegancie. Je možné, že sa nový Lifan 820 oficiálne predstaví už budúci mesiac na autosalóne v čínskom Guangzhou, kde sa po jeho boku zrejme objaví aj menší model Lifan 520.

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY