vytisknout velikost písma Lifan 820: vlajková loď čínskej značky vyzerá "trochu" nemecky...

Vezmete predok z Audi A6, spojíte ho so zadnou časťou z BMW 5 a interiér si doplácajte po svojom. Potom vám najskôr vznikne niečo takéto...
Lifan 820: vlajková loď čínskej značky vyzerá "trochu" nemecky...

Čínske firmy si väčšinou s dizajnom hlavu príliš nelámu a my sme o konkrétnych prípadoch písali už mnohokrát. Medzi expertmi v odbore automobilov, ktorí ale prvoplánovo nekopírujú celé autá, patrí automobilka Lifan, ktorá mimochodom začala svoje Lifan 320 (inšpiroval sa modelom Mini) vyrábať už na začiatku roku 2011 v Rusku. A práve teraz prinášajú ďalšie eso...

Lifan 820 1.jpgLifan 820 6.jpgLifan 820 4.jpg
Lifan 820 inšpiráciu v modeloch kapitalistického sveta nezaprie

Na začiatku budúceho roka má byť spustená výroba špičkového sedanu s označením Lifan 820 (spomienka na rovnako označený Rover z osemdesiatych rokov by bola asi nemiestna...), o ktorého pohon sa postarajú skromné ​​zážihové štvorvalce s objemom 1,8 a 2,0 l. Pri pohľade na prvé špionážne zábery radu 820 sa zrejme neubránite dojatia: predná časť karosérie totiž nezaprie inšpiráciu modelom Audi A6, zatiaľ čo profil karosérie a jej zadok nedajú nespomenúť na aktuálne BMW radu 5.

Lifan 820 3.jpgLifan 820 2.jpgLifan 820 7.jpg
Interiér a detaily karosérie sú už zrejme dielom miestnych stylistov

Pri pohľade do interiéru ale žiadne osvedčené zdroje nehľadajte, skôr sa pripravte na prísne hranaté, symetrické plochy bez akýchkoľvek väzieb na dizajn karosérie a známok elegancie. Je možné, že sa nový Lifan 820 oficiálne predstaví už budúci mesiac na autosalóne v čínskom Guangzhou, kde sa po jeho boku zrejme objaví aj menší model Lifan 520.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY