vytisknout velikost písma Lifan 820: vlajková loď čínskej značky vyzerá "trochu" nemecky...

Vezmete predok z Audi A6, spojíte ho so zadnou časťou z BMW 5 a interiér si doplácajte po svojom. Potom vám najskôr vznikne niečo takéto...
Lifan 820: vlajková loď čínskej značky vyzerá "trochu" nemecky...

Čínske firmy si väčšinou s dizajnom hlavu príliš nelámu a my sme o konkrétnych prípadoch písali už mnohokrát. Medzi expertmi v odbore automobilov, ktorí ale prvoplánovo nekopírujú celé autá, patrí automobilka Lifan, ktorá mimochodom začala svoje Lifan 320 (inšpiroval sa modelom Mini) vyrábať už na začiatku roku 2011 v Rusku. A práve teraz prinášajú ďalšie eso...

Lifan 820 1.jpgLifan 820 6.jpgLifan 820 4.jpg
Lifan 820 inšpiráciu v modeloch kapitalistického sveta nezaprie

Na začiatku budúceho roka má byť spustená výroba špičkového sedanu s označením Lifan 820 (spomienka na rovnako označený Rover z osemdesiatych rokov by bola asi nemiestna...), o ktorého pohon sa postarajú skromné ​​zážihové štvorvalce s objemom 1,8 a 2,0 l. Pri pohľade na prvé špionážne zábery radu 820 sa zrejme neubránite dojatia: predná časť karosérie totiž nezaprie inšpiráciu modelom Audi A6, zatiaľ čo profil karosérie a jej zadok nedajú nespomenúť na aktuálne BMW radu 5.

Lifan 820 3.jpgLifan 820 2.jpgLifan 820 7.jpg
Interiér a detaily karosérie sú už zrejme dielom miestnych stylistov

Pri pohľade do interiéru ale žiadne osvedčené zdroje nehľadajte, skôr sa pripravte na prísne hranaté, symetrické plochy bez akýchkoľvek väzieb na dizajn karosérie a známok elegancie. Je možné, že sa nový Lifan 820 oficiálne predstaví už budúci mesiac na autosalóne v čínskom Guangzhou, kde sa po jeho boku zrejme objaví aj menší model Lifan 520.

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

včera | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY