vytisknout velikost písma Lifan 820: vlajková loď čínskej značky vyzerá "trochu" nemecky...

Vezmete predok z Audi A6, spojíte ho so zadnou časťou z BMW 5 a interiér si doplácajte po svojom. Potom vám najskôr vznikne niečo takéto...
Lifan 820: vlajková loď čínskej značky vyzerá "trochu" nemecky...

Čínske firmy si väčšinou s dizajnom hlavu príliš nelámu a my sme o konkrétnych prípadoch písali už mnohokrát. Medzi expertmi v odbore automobilov, ktorí ale prvoplánovo nekopírujú celé autá, patrí automobilka Lifan, ktorá mimochodom začala svoje Lifan 320 (inšpiroval sa modelom Mini) vyrábať už na začiatku roku 2011 v Rusku. A práve teraz prinášajú ďalšie eso...

Lifan 820 1.jpgLifan 820 6.jpgLifan 820 4.jpg
Lifan 820 inšpiráciu v modeloch kapitalistického sveta nezaprie

Na začiatku budúceho roka má byť spustená výroba špičkového sedanu s označením Lifan 820 (spomienka na rovnako označený Rover z osemdesiatych rokov by bola asi nemiestna...), o ktorého pohon sa postarajú skromné ​​zážihové štvorvalce s objemom 1,8 a 2,0 l. Pri pohľade na prvé špionážne zábery radu 820 sa zrejme neubránite dojatia: predná časť karosérie totiž nezaprie inšpiráciu modelom Audi A6, zatiaľ čo profil karosérie a jej zadok nedajú nespomenúť na aktuálne BMW radu 5.

Lifan 820 3.jpgLifan 820 2.jpgLifan 820 7.jpg
Interiér a detaily karosérie sú už zrejme dielom miestnych stylistov

Pri pohľade do interiéru ale žiadne osvedčené zdroje nehľadajte, skôr sa pripravte na prísne hranaté, symetrické plochy bez akýchkoľvek väzieb na dizajn karosérie a známok elegancie. Je možné, že sa nový Lifan 820 oficiálne predstaví už budúci mesiac na autosalóne v čínskom Guangzhou, kde sa po jeho boku zrejme objaví aj menší model Lifan 520.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY