vytisknout velikost písma Lifan 320 ukazuje, ako to pri nárazových testoch naozaj nemá vyzerať

Lifan 320 ukazuje, ako to pri nárazových testoch naozaj nemá vyzerať

V správach z testov Euro NCAP sme si zvykli, že nové modely väčšinou dostávajú päť (prípadne štyri) hviezdy. Keď sa objaví trojhviezdičkové hodnotenie, ako sa to nedávno stalo napríklad pri Dacii Logan MCV, je to pre automobilku hanba. V niektorých častiach sveta ale výrobcovia pozerajú na bezpečnosť trochu inak, takže sa objavujú aj prípady, ktoré vyjdú z týchto testov s nulovým hodnotením. Taký Lifan 320 nedávno ukázal, ako by to naozaj vyzerať nemalo.

Lifan 320 je čínsky automobil a proti prekážke ho vyslal Latin NCAP. Auto bolo zadovážené v základnej výbave a bez airbagov, pričom výsledok "prekvapil". Čínsky voz pripomínajúci Mini dopadol tak zle, že bol dokonca označený za najhorší, aký kedy prišiel na test Latin NCAP. Výsledok je samozrejme nulový. Lifan 320 nedostal ani jednu hviezdu.

Karoséria bola označená za nestabilnú a navyše sa počas nárazu uvoľnil volant, čo naznačuje, že ani prípadná inštalácia airbagov toho veľa na výsledku nezmení. Spolu s Lifanom bol testovaný aj Chevrolet Onix, ktorý dopadol výrazne lepšie. Za ochranu dospelých osôb si vyslúžil hneď tri hviezdy.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY